5 Mayıs 2010 Çarşamba

ışınla beni scotty!


eveeeet, geçen yazımda hani "kalbim ağzımda atıyor" demiştim ya, hıh, işte artık atmıyor, durdu :))

paranoyakça geçen bir kaç saatlik uykudan sonra - geç kalacağız diye korkumuzdan- nihayet havalimanındayız. saatlerimize göre 2 saat sonra havadayız...

anneme benzeyen bi huyum daha varmış, dün kendisine söyleyince, o da bende vardır aynı şey dedi.
gezmeye bu kadar hevesli bi insn olmama rağmen, çocukluğumdan beri evimden yurdumdan ayrılırken içime kocaman bi ağırlık çöker...bi de üstüne üstlük, yolculuğumuzdan bir gece önce sevgili büyük oğlum, kedim, Biber'im bi tane dikiş iğnesi yutmasın mı!! şu anda gözlem için veterinerimiz sevgili Bertuğ'un yanında ikamet ediyor :( bağırsak yoluyla atılması beklenecek ve her gün röntgen çekerek iğnenin vücutta ilerlemesini gözlenecek. eğer yan bi şekilde bağırsaklara giriş yapar ve bağırsakları tıkarsa, o zaman ameliyatla alınacak...yani Şanslı çok yaramaz derken, 8 yaşında ama hala ergen (!) olan kedim Biber'im bizi çok şaşırttı!
yavrumu bıraktım...
Şanslı akşam çok kötüydü. sanki hasta gibi yattı hep. mırlamadı. mümkün değildir Şanslı'nın mırlamaması ama hissetti mi bizim gideceğimizi ya da Biber'in yokluğu mu bu kadar etkiledi, bilmiyorum. Tek bildiğim Şanslı'nın fişini çekmişiz gibi sessizleştiği, suratsızlaştığı...

bu olanlar ve benim evime, sevdiklerime çok bağlı bi insan olmam, gidişin zor kılan şeyler benim için. mühim olan eşya değil. sevdiklerim...garip bi çelişki benimki...hem gez hem kök sal...nasıl olacaksa?

vakit oldukça demiyeceğim, internet buldukça yazacağım gittiğim yerlerden. beni tanıyanlar da facebook'dan fotolarımızı görebilirler. hatta annemin bile facebook hesabı var artık :)))

evet, sevgili ailem, arkadaşlarım ve kedilerim sizi çok seviyorum. bir ay sonra görüşücez. Biber'im için dua edin lütfen. operasyon olmadan Şanslı'nın yanına dönebilsin...ve bize de çok küsmesinler... :((

hadiin eyvallah!

1 yorum:

nilo dedi ki...

İyi yolculuklar canım arkadaşım yolun açık bahtın bol olsun. Sizi seviyorum, öpücükler, gözün arkadan kalmasın sakın...