21 Haziran 2010 Pazartesi

iki güzel bebek...


bu melek, Oktay'ımın ve Esra'mın 1 Haziran doğumlu oğulları, Yiğit Emre...Hani demiştim ya hala oldum diye, işte beni hala yapan bıdık :)

nasıl güzel, nasıl temiz, nasıl masum, nasıl mis! maşallah maşallah! Allahhııımmm! bi de ciddi, aynı babası bence :))
halası ona oyuncaklar alacak, sevecek öpecek, koklayacak...canımmm...sağlıklı, huzurlu, bahtı açık ve şanslı olsun inşallah....o düğme burnunu öperim, kızıl diken diken saçlarını severim onun ben! :)

**********************

bu yavrucağı ise Cumartesi günü bulduk bizim sitede. meğer bir gün önce birisi yolda bulmuş da bizim sitemize getirmiş, önüne de bir kap süt koyup bırakmışlar. haber aldık ve sabah erkenden aşağıya indik sevgilimle. duyduk ki, yan sitelerden birinde bir anne varmış yavruları ile, onların arasına karıştırabilirsek süper olurdu...
çok uğraştım kokuya bulamak için, anne kabul etsin diye ama onun yavruları henüz bir aylık bile yokken bizim yavrucak neredeyse 2 aylık..pırt pırt çıkıp durdu kutudan, ayrıca ufaktan dişleri de çıkmış, sütlük değil yani artık...derken biz de aldık tekrar sitemize geri geldik. düşündük taşındık napalım diye, dedim bunun zaten ufaktan bir tedavisinin de yapılması gerek, karar verdik, veterinerimiz muhteşem Bertuğ'a götürmeye. hem orda belki kendine yuva da bulur...
Bertuğ iç parazit tedavisine başladı hemen, ağzında ufak bir mantar vardı, onun da tedavisine başladı. dış parazit tedavisini de yapınca, biraz serpilmesi gerekiyor yavrucağın çünkü çok zayıf kalmış, baksanıza 2 kulak 2 göz :) güzel bir mama da açtırdık, hımmm...
evet güvenli bir yere bıraktık ama az önce aradım ve arkadan miyavlamasını duydum, fena oldum...nasıl da uyudu kucağımda sere serpe, biberonla sütünü içirdikten sonra...bi de mırlıyor ki sormayın...evde iki azmanım olmasa kesin alırdım. yine de almak için sevgilime göz süzdüm ama cıks ikna edemedim. aslında çaktırmayın, ben de biliyorum evde 3 kedi zor. bi de sokakta her bulduğum kediyi-köpeği eve almaya başlarsam, bizim halimiz yaman, kafayı yerim 50me gelmeden herhalde :) onun için yardımcı olmanın başka bir yolunu bulacağım...

şimdi, ben bu yavrunun ismini PITIRCIK :) koydum. kendisi Ataşehir'de bulunan BBÇ Veteriner Kliniği'nde. adresini de veriyorum: Yeni Çamlıca Mah. Baraj Yolu Cad. Özgür Sok No: 18 ATAŞEHİR İstanbul. Telefon ise: 021 456 36 06. Pıtırcık'ı evine almak isteyen, ücretsiz olarak sahiplenebilir. hım, bu arada sanırım dişi...

İlgilenenlerin bilgisine...

Hiç yorum yok: