15 Haziran 2010 Salı

iyiyim senden naber?


bu sene hızlı geçiyor. bi koşturmaca bi hareket. diyeceğimi, dediğimi şaşırır oldum..."
nerde hareket orda bereket" demişler, e şükrediyoruz biz de can-ı gönülden...
ingiltere macerası çok iyi geldi. kafam rahatladı, 2 senedir içimde büyüyen ve artık patlamak üzere olan o "uzaklara gitme" arzumu gerçekleştirdim, mutluyum. işime bakışım bile değişti.

zaten değişmeyen tek şey değişimin kendisi değil mi? :)
değişmezsem ayıp... ;)

geldik geleli, evi boyattık, yeni ciciler aldık. çok yorulduk ama değdi. bu işler de ne zamandır hayalini kurduğum işlerdi, Tanrı'ya şükür onu da hallettim. çünkü;

artık korkularımı daha iyi kontrol edebiliyorum, farkındayım...bu kişisel eğitimimi zayıf almadan geçtiğime inanıyorum, şimdi sırada başka dersler var ;)

bordo olan salonumu Marshall'ın "vanilya çiçeği" rengine boyattım, aydınlık oldu, mis gibi oldu. aynı ismi gibi, vanilya gibi oldu. ama bir duvarımı bordo bıraktım. rengi de olsun evimin dedim. çok şugar oldu vala...salonuma girince nasıl mutlu oluyorum. Aman NAZAR DEĞMESİN!

evet, geldim geleli bi dinlenemedim, biliyorum. luna dedi zaten "kendine iş arıyorsun" diye...:)

evimde özgürleşemeden dışarıda özgürleşemiyorum sanırım. yengeç misali evimi sırtımda dolaştırıyorum sanki, aslında burcum akrep ama..ay burcum yengeçmiş, ondan sanırım bu karışıklık..neyse..

bu yazımda her telden çalıyorum farkındayım :) amaan yaz gelmiş zaten, beni sarmış deniz kokuları, ne takıcam kafam tokadan başka bir şey, di mi yani? :)

kardeşim askerde, özledim. annemi bolcana görüyorum neyse ki, babam da yazlıkta iş koşturuyor. peren'imi ve gökçemi kısa da olsa gördüm ama yetmedi itiraf edeyim. diğer deli kızlar grubu mla ile her gün beraberim zaten işte, evde ve gönülde ;)

esra anne, oktay ise baba oldu. oktay'ım taaaa ortaokuldan, esra'm ise lise zamanlarından beri arkadaşım, hem de üniversitede aynı bölümü beraber okuduk 4 yıl..canlarım ciğerlerim benim. perşembe günü gidip onları da göreceğim kısmetse. oktay "teyze oldun" diyor. hoşuma gidiyor ki ki ki :) hala da oldum gerçi, hem kız hem erkek tarafıyım lakin ;)
seviyorum sizi oktay'ım esra'm...bebeciğinizle gülücükleriniz kat kat bol olsun inşallah! teyze halanız yiğit emre'sine hangi oyuncağı getirsin bakim gelirken? :) kurban olurum be! :)

biber'im ameliyat izi kayboldu bile, tüyleri çıktı göbişinde yani :) iğne çıktı mideden ya, rahatladı paşam :) şanslı'mın kafadaki sivilcesi geçti, ergenliği atlattık sanırım :)))
ikisi de sağlıklı şükür olsun..

ingiltere'den geldiğimden beri aklımda "mantı". yiyemedim hala...ama haftasonu teyzemleri görmeye gidicez, teyziş yapacak bana mis gibi el mantısı. ohhh pek de güzel yapar zati.. teyziş, bi de puf böreği desem abartmış olurum di mi? bu kadar hamur işi olmaz, neyse bi dahaki sefere...severim seni de hamurişini de :)))

sevgili sevgili de iyi...bazen itişip kakışıyoruz ama olsun nazar boncuğu o da. lakin seviyorum, yapacak bir şey yok :) di mi Kabuto Bey? :)

tabi bu arada gazetelere döndüm yine, sıkı takippteyim basını. hayırlı haber yok gibi. bi bugün güya "işsizlik oranı düştü" diye bir haber yayınladılar. inanmadım.

hı yunanistan'ın Moody's notu düşmüş, "yatırım yapılamaz" seviyesinde bulunuyormuş, Türkiye'den bi alt seviyede. kısmet..

israil, gazze'ye yardım götüren gemiye saldırı düzenlemeleriyle ilgili kurulan inceleme komisyonuna olumlu oy vermiş. şeffaflarmış yani, efenim kötü bi niyetleri yokmuş. bu da ortaya çıkacakmış kesin. eminlermiş hatta. (!!!!!)
"iki dakka adam olun leyn!" deyip enselerine tokat atasım var, şayet salon kadını çizgimi bozmak istemiyorum!
:)

yahu biz hayvancılığı, çiftçiliği tavan olan bi ülke değil miyiz? niye hayvan ithal ediliyor, anlamadım. yok, cıks anlamıyorum. anlatmayın. kızarım...
:P

29 TL'ye her şey dahil tatil reklamı gördüm gazetede, şok oldum. değil 29 TL, 9 kuruş olsa gitmem o adına tatil şeysi denilen kamplara..gitmem! ne işim var anacım orda. bana özgürlük gerek. ağaç gerek su gerek doğa gerek. ayyy insan bedeni her yerde... ay zevkim kaçtı birden, kapattım bu konuyu tamam...

dün reklamlarda Tolga Çevik'i gördüm yeniden! ay ne mutlu oldum! askerden dönmüş, sahnelerde görürüz umarım en yakın zamanda onu yeniden. ay çok özlemişiz yahu :) değil mi sevgilim?

gazeteye göre "merkezi yönetim bütçesi Mayıs ayında 6 milyara yakın fazla vermiş" ne demke ya bu? nasıl oluyor bu? biz el kadar evi döndürürken fazla veremiyoruz, koca ülke bunu Ocak'tan beri nasıl yaptı ki? neyse, ben ters mi anlıyorum ne? amaaaan, benim cebime giriyor sanki, niye şaşırdımsa...

Nilüfer'in İran kedisi 8 beyaz yavru doğurmuş...çok tatlılar...bakarken mutlu oldum, göğsüme sokup mıncırmak istedim. :)

konuş konuş bitmez. ben gideyim anacım, daha ders hazırlayacağım. işim gücüm var.

ayrıca bi de güneş kremi bulmam lazım, hava çok sıcak, güneş gözlüğü iziyle salınmak hoşuma gitmiyor..

arkası yarın.

hadi kaçtım...

3 yorum:

lunawar dedi ki...

krem bulduysan güreşelim? hı? olmadı mı? peki..

Umudum dedi ki...

sen normal misin şinci??

biberli dedi ki...

Umudum, normal değil miyim? e benden de bu kadar normal olur ama, dahası çekilmez anacım. beni bunun için sevmiyor musun? :)

Luna, seni kremsiz, güneşin alnına bağlıcam yavrum, oldu mu şimdi? olmadı mı? töbeee
:)