16 Haziran 2010 Çarşamba

kimse okumazsa ben okurum :)


ben böle kendi halimde yazıyorum ya buralarda, kendi kendime, aklıma ne gelirse estiriyorum ya, Ferhan Teyze'mi endişe sarmış, yazıların kaybolacak diye ödüm kopuyor diye. kaybolmaz Ferhan Teyze'm, kaybolursa da, kaynak bende nasılsa, yine yazarım nolcak... :)
bi de; böle bir kaç kişiyle olmaz, daha geniş kitleler okusun diyor :)
seviyor beni :)
3 senedir blog yazıyorum, kendi çapımda bi okuyucu kitlem var, farkındayım. lakin üzerinde havai fişekler patlayan, popüler bloglardan değil benimki, onun da farkındayım. ama Ayşe Arman'ın kitabının ismi gibi "kimse okumazsa, ben okurum" değil mi yani? ;)

bu blog bana yardım etti bir çok içe bakışımda. yazmak ne iyi geliyormuş meğer. ilk amaç bu yazmam için; içe bakış, görüş ve anlayış. resmen hayatımın kalitesini arttırdı ya. sesli düşünmek gibi. düşünüp, notlar almak gibi. bir şekilde klavyede hangi harfe basarsam aklıma yazmak gibi... tozlu düşünceleri atmak, yerine yenilerini aramak, bulmak, koymak gibi...
yazı yazmak...nefes almak gibi...

hayatımın hiç bir döneminde ve topluluğunda popülerliği olan biri olmadım ben, öyle bir derdim de olmadı...ama içimi keşfetmek, buralara gelip, yazılarımı okuyup benimle iletişime geçen üç beş kişiyle bile olsa, "alanı derinleştirmek" çok keyfili...ne kadar insan o kadar düşünce var, bakış açısı var tabi..

burası benim tarlam gibi. bazen hüzün tohumlarıyla geliyorum elimde, ekiyorum ve bir süre öyle takılıyorum. bazense mutluluk çanları çalıyor eteklerimde, kıpraşıyorum :)

burası böle bir yer. Oktay'ımın beni yıllaaaar önce tanımladığı gibi "uçların bir araya geldiği yer" :)

bir ara daha bi blog konseptine uygun bir şey yazmaya çalışmışım, şimdi geriye dönünce farkediyorum. o artık değişti. aklıma rüzgar nerden eserse...büyümüşüm...

bu rüzgarda savrulmak isteyenlerin başımın üstünde yeri var. yok ben almiim diyeni de severim...

hadiin kalın sağlıcakla

not:
1. bugün çok işim var, bu kısa yazı güzel bir mola oldu.
2. perşembe ve cuma ofise gelmeyeceğim, izinliyim ehe...
3. bugün bi geçsin de, içimde bi sıkıntı var. hayır olsun...

5 yorum:

lunawar dedi ki...

1. kimse okumassa ben okurum..
2. perşembe ve cuma seni çok özleyeceğim:) ctesi ve pazar özlemiycem ama.. alıştım o günlere..
3. o sıkıntı bensizliğin sıkıntısı.. gelsem yanına geçicek:)

Umudum dedi ki...

vayyy..
noluyo burda?

PraetoR dedi ki...

o oktay ben oluyorum..

ne laf etmişim ama di mi?

:)

"welcome to the real world neo.."
sana diyorum hey..

biberli dedi ki...

oktay'ım Praetor'um, nerden buldun bu ismi yahu, yazıncaya kadar on defa sildim sanırım :)))canımsın ciğerimsin...halasının bademi ne yapıyor görmeyeli? :) öp benim için...

Luna, ya bi dakka bi git yaaa der miyim? demem...
mucks

biberli dedi ki...

Umud, reklamlardaki "Kırmızı!" efekti gibi çıktın yahu :))