11 Haziran 2010 Cuma

mucizeye tanıklık eden fotoğrafçı

yukarıda kartını gördüğünüz kişi benim çok sevdiğim bir kişi...Eda'm benim o...

kendisi doğum fotoğrafçılığı yapıyor. işine aşık, en iyisini yapmak için kendini paralayan biri...
güleryüzlü, kocaman güzel gözlü:), insandan, halden anlayan, akıllı, fikri olan, eğlenceli, güzelliği "gören", şeker gibi bal gibi biri...sevdiğim için söylemiyorum bunları onun hakkında, reklamını yapmak için de söylemiyorum, inandığım, çok inandığım için söylüyorum...

Eda, hayatı vizör arkasından çok güzel izleyen ve güzel anları kareler halinde donduran bir fotoğrafçı. Fotoğrafçılık dalında, bana göre de en duygu yüklü yolda ilerliyor. Doğum fotoğrafçısı olarak...

sadece hamileler ilgisi için değil;
hamile olan arkadaşlara, doğum öncesi-sırası ve sonrasını, anne-babanın mutluluğunu, sevenlerin heyecanını, gülücükleri, belki mutluluk gözyaşlarını çok güzel fotoğraflarla ölümsüzleştirme fırsatı vermenin de en güzel hediyelerden biri olduğunu da düşünüyorum.

her kim ki kendisiyle çalışır, bilsin ki mutlu ve mesud olur. :)

iletişim bilgileri yukarıdaki kartta var ama yine vereyim aşağıda, cicifoto.com isimli cici web sitesi de yakında açılacak, mis gibi fotoğraf örneklerini oradan da görebilirsiniz.

ne dersiniz? ;)
Eda Baş Eroğlu
0555 290 78 08
***

Masal bebek hayata merhaba derken, uykulu mis gibi kokan gözleriyle Eda'nın objektifine poz vermişti yatağında.. :)

Hiç yorum yok: