18 Haziran 2010 Cuma

tevekkül ve ben

içimdeki sıkıntının kokusu Perşembe günü akşam üzeri ortaya çıktı...
işimle ilgili durumlar karışık.

ama nedense panik yapmıyorum...
korkmamayı bu kadar iyi mi öğrendim yahu?

evetse, bu çok iyi...

farkındayım, konu sürekli aklımın arka planında çalıyor ama ben bazen duyuyorum bazen de duymuyorum...duysam da, önce hafifi bir kalbim hopluyor sonra diyorum ki" her şey olacağına varıyor zaten" ve sakinleşme başlıyor...geçirdiğim zamanını keyfini sürüyorum iki gündür. eski biberligökçe olsa, aldığı haberden sonra komalara girerdi...

ölüm var bu dünyada ya var mı ilerisi? ne ayılıp bayılıyormuşum ben öyle...komik geliyor şimdi..

bir çok yazımda TEVEKKÜLden bahsettim.
beni rahatlatan o, farkındayım.
bunu da öğrenmişim demek ki..
çok şükür...

sakin sakin...
her şey insanoğlu için, değil mi?

2 yorum:

Umudum dedi ki...

Vız gelir tırıs gider..Ne güzel laf di mi? :)

Gurur duyuyorum seninle...

biberli dedi ki...

hee di mi? adam olcak benden galiba Umud'um, ne dersin? ;)