6 Temmuz 2010 Salı

05.07.2005


saat 21 civarı...
aynı yerde çalıştığım, uzun saçlı, kısık gözlü, işe başladığı ilk gün gözüme çarpan ama yeni yeni konuşmaya başladığım arkadaşımla mesaiden çıkmışız, servisteyiz...
sohbet sohbeti açmış derken, beni de bir şey dürtmüş herhalde, havanın sıcak olmasına gönderme yapıp "uf şimdi buz gibi bi bira olsa keşke" demişim..bak sen! :)
derken "yeni arkadaşım", "hadi sana bira ısmarlayayım" demiş...ben de önce biraz duraksayarak - ama içten içe uçarak - kabul etmişim...

derkeeen, o gün bugündür, birayı bi başka severim ben... :)

sevgilim, kocam, en iyi arkadaşım, çizgi gözlüm, güzel kalplim, iyi niyetlim, romantikim, canım...

bazen çok feci kapışabiliyoruz ama çok çok çok çok seviyorum seni....biliyorsun...
seninle yaşlanmak istiyorum, titreyen ellerimizle karşılıklı bira tokuşturalım istiyorum ağzımızın kenarında çarpık bir sırıtışla ;)

5 sene önce, o sıcak havada bana soğuk bi bira ısmarladığın için çok teşekkür ederim, hala tadı damağımda :)

dün fırsatımız olmadı ama bu akşam biralar benden, ne dersin? ;)

8 yorum:

Tolga dedi ki...

Tabii ki ;) Karga'ya mı gidelim?

luna dedi ki...

hah.. romantikler sizi;)

Stardust dedi ki...

ayyyyyyy
5 sene mi olduuuu
vıyyyyyy
çok güzelmiş.

ayrıca şablonu da begendim.

biberli dedi ki...

valla 5 sene bitti canım bu adamın beni tavlamasının üzerinden... :)
darısı başınıza ;)

şablonumu sevdin mi gerçekten, vala de..? :P

Tolga'm, ara beni ;)

Luna, muck!

Tülay dedi ki...

Tolga, bu kadar romatik bir yazıdan sonra ben olsam o birayı evde içerdim :-)Karga'da nesiymiş peh....

Umudum dedi ki...

siz şahaneee,şablon şaaneee,bira bahaneee :))

Umudum dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
biberli dedi ki...

Tolga'm, ara beni bebeem ;)

Luna, muck!

sevgili Stardust, 5 sene bitti bea...darısı başınızı inşallah kızancıklar :)

Umudum, hep bahane hep bahane, nereye kadar?

Tülay, muzursun haa şirin şey senii :))