21 Ağustos 2010 Cumartesi

bir gün Fırat, Faik ve ben bi gülüyoruz bi gülüyoruz, sonra... :)

son dönem sıkı sıkı takip ettiğim kişinin, sanatçının -vb. artık ne derseniz- adı Uğur Gürsoy. Hani Uykusuz çizeri, kahramanım Fırat'ın ve Faik'in yaratıcısı...

nasıl gülüyorum bi bilseniz....uzun zamandır beni bu kadar içten ve çok güldüren bir şey olmamıştı. (sevgilim dışında:) hele ki Fırat tam bir saplantı oldu bende...karikatürü önümde olmadığında dahi, en beğendiklerimi beynimin arşivlerinden çıkarım deli gibi gülüyorum kendi kendime..hayır, sonra saçma sapan bir yerde yapıcam bu maynak eylemi, başıma bi iş gelecek :))
dün taa Ardahan'dan gelen Gökçe'm ile buluşmadan önce DR'a girdim. niyetim tamamen ciddi kitaplar almaktı amma velakin kader oyununu oynamıştı ve istediğim kitapların hiçbirinin ya basımı kalmamıştı ya da o anda tükanda yoktu :) ee ben kafaya takmışım alıcam bi kitap ya, kafayı 30 derece sola çevirdim, bi de ne göreyim! kahramanım küçük adam Fırat'ın iki kitabı da rafta! tabi hemen alındı, sevgiyle kucaklandı! gerçekten bir Fırat karakteri olsa hıh işte ancak bu kadar severim...
o bacaksınızın "eneeee"lerini, "g.tüm gibi olmuş" gibi terbiyesiz ama alakasız yerlere cuk oturan acaip olan küfürlerini, bi eşya bulunca "ben bunla bişii yaparım ki"lerini, acaip şeyleri gözüne kestirip "beslenir ki bu" yorumlarını, "dinimiz amin" şeklindeki acaip duasını ve daha bi çok saflığa dayanacak derecedeki komik, gayet çocuk dünyasına ait laflarını, hayal dünyasını çok seviyorum...
dün gece saat bir idi ve biz sevgilimle kendimi kaptırmış bir şekilde Fırat'ın maceralarını okuyorduk :) gözlerim kapanmasa bırakma niyetim pek tabi yoktu :)


Faik'i atladım gibi oldu, bi dakka...Faik, fakir ama gururlu bir adamceğiz :) sürekli ya 1 TL arıyordur veya iş arıyordur..yani gülüyorum ama bi yandan da içim nasıl acıyor anlatamam! pek bir asil, yine diyeyim; pek bir gururlu, pek bi yaratıcı ama fayda etmiyor kaderine :) Faik'in gerçeği kesin vardır şu dünya üzerinde de,işte onunla karşılaşmak istemiyorum, lakin ağlayabilirim....ama karikatür formatında şimdilik çok güldürüyor beni, öyle hatırlamak istiyorum ben bizzat kendim :)

ikinci favorim:
ilk favorim:

üçüncü favorim:

Luna? ne dersin yavru ceylanım, denesek mi? :)))

1 yorum:

lunawar dedi ki...

vallaha bu diyet olayı beni de çok güldürüp içlendiriyor..
Fırat ve Faik karakterlerinin ortak noktası 2sine de hastayız ama 2si de canımızı yakıyor ayol.. ben Fırat'ı evde besleyip, cebimde gezdirip, anasına (o meşhur) bir tokat atayım, kardeşimle evlendireyim istiyorum mesela..