31 Ağustos 2010 Salı

Daral


ya gazete okumaktan nefret ediyorum son bi kaç senedir, acaba neden??
zaten midem bulanıyor sabahtan beri, sinirsel sanırım, ofise geldim ya, arttı iyice tabi...
bi de gazetelere göz gezdirdim, Allah'ım bu ne yaa!

* Urfa'da kapıcılık yapan bir ailenin oğlu Tıp Fakültesi'ni kazanıyor ancak kayıt parası olmadığından kayıt yaptıramıyor!

* Her gazetenin arkasında "şunu bunu istiyorsanız, referanduma oylarınız EVET" diye bağıran çarşafımsı ilanlar...

* Rize'nin Gundoğdu beldesinde, yağan yağmur sonrası meydana gelen heyelan ile yıkılan evler, insanlar, hayatlar...kaybolanlar, kaybedenler...

* Sahte ilaç sayısında artış!

* Terör örgütü ile görüştün görüşmedin bağrışmaları arasında, sesi iyice cılızlaşan halkın isyanı...

* İnsanları üç beşe ayıran başka insanlar...kendilerini Tanrı sanan insanlar...

* Geçen giden 30 Ağustos...sessiz sedasız...

ve daha bi çoğu..
ay vala daraldım...

midem boğazımda sanki...Avrupa Yakası'ndaki Burhan'ın dediği gibi
"Kendimi serbest bırakınca daha az acıyor canım..."

ama neticede ACIYOR İŞTE...

1 yorum:

Kabuto dedi ki...

Oy benim sevgilim daralmış mı mış da hanimiz agu cugu :)