22 Eylül 2010 Çarşamba

gitarla dansım

elektro gitarın tınısını sevdiğim kadar çok az enstrümanı severim...bi de usta parmaklar dokunursa o gitara, tadına doyum olmaz...ustanın çaldığı her notada "evet!" dersiniz, "bu şarkılar beynimi okuyor!"...aynı tınıdasınızdır yani...

Serdar Öztop; benim usta dediğim o parmaklara sahip...

Serda Öztop'un iki albümü var ancak üniversite yıllarından itibaren hep müzik içinde olmuş. Barış Akarsu, Haluk Levent, Murat Evgin vb. birçok değerli müzisyenkle çalışmış, Bulutsuzluk Özlemi ile çalmış...

siz de dinleyin...çok ama çok güzel...


5 yorum:

lunawar dedi ki...

Sevgili Gökçe;
Tüm kalbimle sana bu filmi öneriyorum.. lütfen en kısa zamanda izle..

biberli dedi ki...

sevgili kocam kişisi, okudunuz mu Luna Hanım'ın önerisini? hemen çalışmalara başlayalım derim ben ;)

lunawar dedi ki...

nedense tam da sana uygun filmler geliyor aklıma bu sıra..
bu filmi ben salya sümük izlemiştim Gökçe.. gerçekten.. ve bu bir gerçek hayat hikayesi.. o kadar muhteşem ki..

biberli dedi ki...

tamam canımcım, gerekli yerlere ihale verildi :) en yakın zamanda izlenecek, bünyeye katılacak...severim seni..sağol :)

Kabuto dedi ki...

Bir, bir buçuk yıl önce Doğa İçin Çal isimli bir projeden haberim olmuştu, bu projede Serdar Öztop da çalıyordu. Blogumdan haberi olmayanlar için Dailymotion bağlantısı burada.