1 Eylül 2010 Çarşamba

kedi, kitap ve sonbaharın başı


çok işim var, hem ofiste hem kafada...

ancak bi durup, ilknokta.com kitapçısının sitesine girdim yine..daha geçenlerde verdiğim sipariş gelmedi bile! :) şu sıralar en iyi kitaplarla anlaşabiliyorum sanırım. onlar anlatıyor ben susuyor, dinliyor, düşünüyor, notlar alıyorum oraya buraya..
genel olarak susuyorum zaten, birisi hıırrrlasa ben yine susuyorum, başkası kahkaha atsa ben gülümsüyorum...sessiz olmam geliyor mümkün mertebe, tüm sesleri duyabilmek için insanların kalbinden ve beyninden geçen...

ee kış geldi, içe kaçmak gerek yavaş yavaş, havalarda bugün buz gibi zaten İstanbul semalarında...eylül'ün 1'i itibariyle sonbahara adımımızı atmış olduk :) ne güzel...
kedilerimi koynuma alıp, kitaplarımı koklaya koklaya okurken uykuya dalasım var...
okuduklarımı ise paylaşacağım demiştim, unutmadım ama kelimeler biriktiriyorum not defterimde, az bekleyiverin canııımmm :)

Hiç yorum yok: