16 Eylül 2010 Perşembe

komedi tükanı :)


dün Komedi Dükkanı ekranlara döndü!

nasıl özlemişim Tolga Çevik'in canlandırdığı o çaresiz elemanın komik ifadelerini, nasıl özlemişim o şirinliğini...Tolga Çevik bende göğse yatırılıp sevilecek çocuk etkisi yapıyor...gerçekten, hani saçları karıştırılan sevimli-yaramaz erkek çocukları vardır ya sokakta, sevmeden geçemezsiniz. işte öyle..."naber len?" derken saçlarını karıştırmak istiyorum...yapabilirim bir gün karşılaşırsam :))

koskocaman adamı, sanatçıyı ne hale çevirdin demeyin...bendeki yansıması bu Tolga Çevik'in...şirinlik muskası :)

Neyse, askerde döndü, gönlümüz rahat artık.. kilo almış bi de askerde, dün gömlek yakasıyla arada sıkışıp dışarı çıkan gıdıdan belliydi :) olsun olsun iyi olmuş, maşallah... :)

en yakın zamanda gösterisine gideceğiz sevdiceğimle inşallah...
gidicem, en önde oturucam, gözlerimi de dikicem! :) vala bulaşabilirim ona, çok pis bulaşabilirim.

utanmazsam tabii :)) ehe...

3 yorum:

lunawar dedi ki...

biz unutmuşuz yahu:) neyse ayrıca indirip izleyeceğiz artık..
hem nasıldı bakayım? güldün mü çok?

biberli dedi ki...

unutulur mu komedi tükanı yaaa, biz kayıt ettik, gelin onu da izleyelim ;)

güldüm evet, çok özlemişim ya, hani bir arkadaşını uzun süre görmesin de burnunda tüter ama asıl görünce anlarsın ya ne çok özlediğini, işte öle...garip di mi? :))

bi salak bi salak ki yine sorma..şirin salak ama...hakaret olsn salak değil...öle seviyorum ya ben sevdiklerimi, öle olandan..

ayyyy, toparladım di mi? :)
seviyorum komedi tükanını ve tolga'yı kısaca...hıh :)

lunawar dedi ki...

Tolga seven insan seni:)
sen beni filmdi komikdi derken atçan eve bakalım ama hadi hayırlısı..
Bi de Komdedi Dükkanı'nı nasıl izlediğimi znlatmıştım ya sana:) öyle mi yapsak ne:)