21 Eylül 2010 Salı

smiley şeysi

oohooooo, hava mis mis...griii, biraz soğuuk. tam benim üretkenlik havam...güneşli havalarda, aydılıklarda çalışamıyorum, motive olamıyorum ben...böle kararacak biraz hava, o zaman ne cinlikler üşüşüyor kafama anlatamam :)

geçenlerde yaşadığım buhrandan sonra, bugünlerde daha iyiyim maşallah. tü tü tü...

kararlar vermek, uygulamaya koymak, insanın en çok kendisine direnmesi kolay değil, böyle sancılı oluyor işte...ama olsun ben lise yıllarımdan beri alışığım bu kendini masaya yatırıp inceleme durumuna zaten. böle batıp batıp çıkarım, siz bile alıştınız... :)
aman sonunda çıkayım da, batması sorun değil ;)

****
kediciğimin patisi gün geçtikçe daha iyi oluyor MAŞALLAH MAŞALLAH!. ilaçlara devam tabi ama patisi eski öpülesi kıvama gelmeye başladı :) seviyorum işte, bebek ayağı, kedi ayağı..böle bi insanım ben...
*****
çok güzel fotoğraflar çekmeye başladım bir süredir ama yayınlamıyorum henüz...önce kendim beğeneceğim, sonra etrafa göstereceğim...performansım fena gitmiyor. ama hala geliştiriyorum kendimi. gezip tozarken objektifimi kaldırıveriyorum birden, hoş oluyor. yoo kursa falan gitmedim ben. öle, kurcalaya kurcalaya...kurslarda teknik öğretiyorlar ya, efenim enstantene şudur, diyafram budur, alan derinliği için şöle de böle...yok, önce ben deneyeceğim, ben bulucam yolunu, yiğidim ya kendime göre yoğurdumu yiyeceğim...tuhafım, zoru seviyorum :)

pazar günü bir gezmece tozmaca var planlarda yine, bakalım oralarda ne harikalar yaratacağım ;)
****
okullar açıldı..bi trafik var ki, Allah kurtarsın diyorum...iyi ki araba kullanmıyorum ehi :)
****
Umo geçenlerde Tuna Kiremitçi'nin bir yazısına yorum yazmıştı, yazdığı yoruma efenim işte buradan ulaşabilirsiniz. Tuna Bey bugünkü yazısında okurlardan gelen cevapları toplamış ve Umo'ya da yer vermiş, buyrun burdan .
ben bu Umo'yu pek bi seviyorum ama az inatçıdır kendisi :) yazı potansiyeli hep vardı, çok söyledim yıllardır yaz yaz bacım diye...yazıyor bir süredir ama benim daha çooook büyük hayallerim var kendisiyle ilgili ;) neyse, kalem elinde artık neyse ki ;)
****
bi de stardust var, ona da çok dedim liseden beri, yaz o kafandaki fantastik öyküleri diye ama o daha inatçı çıktı :), yazmıyor..yazsa, neler çıkar, Harry Potter halt etmiş dersiniz...o kadar inanıyorum ona ben...ama işte benim arkadaşlarımın hepsi bi inatçı, napiim...lakin seviyorum, o ayrı :)
****
kardeşim askerden geldi sağ salim çok şükür...biraz zayıflamış, aşçılık marifetlerine yenilerini de eklemiş, geliştirmiş gelmiş...böle bi sakinlik çökmüş gibi ama yorgunluktan da olabilir tabi :) neyse inşallah sakinlik çökmüştür ... şimdi yüksek lisans tezini yazmaya başlayarak yeni bir askerlik maratonuna giriyor...dua ediyorum kolaylıkla, tereyağından kıl çeker gibi bitsin gitsin tezi....dinimiz amin :)
****
lunaaa! yok di mi bi tık sende? askere göndericem seni! :))

****

şimdilik böle..
gülelim hep gülelim... :)

1 yorum:

lunawar dedi ki...

tık mı senin istediğin.. bacım ben de bir "tık" eksik.. gerisi tastamam..
anca gidersin.. gülücük suratlı..