30 Eylül 2010 Perşembe

şok güzel bir haberim vaaaar!!!


hayrı pıtır - nam-ı diğer Harry Potter - serisinin son kitabı olan Harry Potter ve Ölüm Yadigarları (harry Potter and the deathly hallows) 19 Kasım'da sinemalarda gösterilmeye başlanıyor. ama duruuunn! bu yayınalanacak olan serinin son kitabının ilk bölümü. toplam 3 bölümde gösterilecekmiş. ikinci bölüm 15 Temmuz 2011'de, üçüncü bölümde 2011 içinde bir tarihte gösterime girecekmiş.

bu haberi duyunca acaip heyecanlandım! zaten uzun bir süredir, "seriyi tekrar okumalıyım!" krizi ellerimi titretiyordu kiiiiiii, bi akşam daaaaan karşımda bu haber!

nasıl sabırsızlanıyorum bi bilseniz...

ya bu seri hiç de çocuk filmi falan değil. gayeeeeet koca kazık olmuş, 30 küsür yaşında, hayatında hiçbir şeye çok uzun süre konsantre olmayı becerememiş, hiçbir filmi böyle içine girerek izlememiş ben deee gaayet bayıla bayıla izliyorum...
yani deseler "aha! hogwarts gerçekten varmış" diye, ilk gidenlerden olurum, vala işi gücü evi barkı bırakırım..o derece manyağıyım yani :)

neyse, çok konuşmak işime hiçbir zaman yaramadı, kafa şişirmekten fazla. kendi düşünce sesimden bile yoruluyorum ben :)

efenim filmin frangmanı burada...

mutluyum huleyynn, lilililililililiilililililil! :)
görsel: burdan

Hiç yorum yok: