5 Ekim 2010 Salı

Fotoğraf yarışması sonuçlandııı

Eylül ayı içinde, bir Garanti Emeklilik yan sitesi olan "www.hobimlemutluyum.com"daki kulüplerden biri olan Fotoğrafçılık Kulübü'nün düzenlediği fotoğraf yarışmasına katıldım.
bu yarışmaya 2 fotoğrafımla katıldım, biri şanslı diğeri ise biber'imin fotosu idi.


beni sevenlerin desteklemesi ve hobimlemutluyum.com sitesi üyelerinin oylarıyla Şanslı'nın fotosu birinci ve biber'inki de ikinci oldu! :)

efenim bu Şanslı Bey, kafasının etrafında gördüğünüz beyazlık, hastalığı ile mücadelede bize çok yardımcı olan yakalığı, nam-ı diğer Elizabeth :) Şanslı en çok oyu alarak, birinci oldu. (gözbebeklerindeki farklılığa dikkat ettiniz mi? bu fotoya anlamı veren asıl o gözbebekleri bence)

biber'im, evimin paşası, hem de tosun paşası :) ben bu fotoğrafın birinciliğe ıynayacağını düşünmüştüm ama tersi oldu. biber de ikinci oldu.

hımm tabi her ikisi de kalbimin birincileri, o ayrıı ;)

birinci olarak, hem fotoğraf eğitim kitap seti (özer kamburoğlu'nun) hem de bir aylık ücretsiz fotoğraf eğitimi kazandım, yakında başlarım herhalde :)

bana oylarıyla destek veren, arayıp"noldu kızım yarışma?" diyen tüm ilgililere çok teşekkürler :)

beni sizin oylarınız varetti :)

8 yorum:

lunawar dedi ki...

ben oy virmedim:(

biberli dedi ki...

kısmet

lunawar dedi ki...

bana rağmen kazandın ama:)

biberli dedi ki...

birbirimize rağmen birçok şeyi devam ettirmiyor muyuz? ;))

sihirlieller dedi ki...

Bende yeni buldum bloğunuzu bilseydim daha önce oy verirdim.Ama tebriklerki kazanmışsınız.İkiside şahane görünüyor.Kedim olmasını çok isterdim.

lunawar dedi ki...

uvv.. my gaaadd..

biberli dedi ki...

sihirlieller, hoşgeldin ve çok teşekkür ederim, oy vermiş kadar oldun :)
sen kedi istersen, illa ki bulunur hiç merak etme ;)
sevgiler

cemile dedi ki...

ikisini de seni de yerim, tolga kıskanmasın onu da yerim