25 Ekim 2010 Pazartesi

hayat basittir ama bazen eğlencelidir


- evet, hayat basittir aslında...itirazı olan?
- haftasonu çok yoruldum ama değdi...akrabalarımı, arkadaşlarımı gördüm...luna ve öz ile uzun zamandır yaşamadığım güzel bir gün geçirdim. ben pazarları dışarı çıkmayı sevmem aslında, nasıl oldu anlamadım, kendimi eminönü'nden güzel bi kahvaltı sofrasında, arkadaşlarla gülmeli bir sohbette, tahtakale sokaklarında, galta'da, mercan'da, bi kokoreç ısırığında, bir bira bardağında, karaköy iskelesi'nde falan buldum...sevgilim ile fotoğraf makinesini paylaşamadığımız için, ikinci bi canon mu alsak acaba çelişkisine düştük :) tabi bakkaldan sakız alıyoruz ya, öle işte :)
velhasıl, evet yoruldum ama çok keyfili bi yorgunluktu...öperim sizi çılgın kızlar :)
- umo köpeği üzüm'ü vermiş birine, az önce öğrendim. bi tuhaf oldu içim. ama kızı şirinella'nın alerjisi kötü olduğundan ve üzüm henüz bebekken -5 aylık- yeni bir sahibe kolay alışır diye düşündük hepücüğümüz, ben sadece bu kadar çabuk olacağını bilmiyordum...umarım orada mutlu olur bebecik... :( kedi kız PİSİ evde ama, eki..
- kadife kızım, şanslı ile anlaştı gibi. birbirlerine hiç tıslamıyorlar, burunlarını eskimolar gibi birbirlerine değdirip, kokluyorlar, o kadar... :) ama biber paşa bana mısın demiyor, ağzını kocaman açıp, kızımı kaçırıyor...ehe, 3 kedi annesiyim ben :)
- fotoğraf eğitimine başladım cumartesi. Fotoğraf Atölyesi'ne gidiyorum. çok iyi bir öğretmenimiz var, Ahmet Demirhan. ben kıvırırım bu işi, biliyorum, az zaman...;)
- sevgili sevgilim, yakında ispanyolca kursuna başlayacak...dünya'da en fazla konuşulan 2. dilmiş. ama tabi bizim istememizin sebepleri farklı, yoksa böle bi sürü psikoljisinde değiliz :) o öğrensin bana da öğretecek...henüz ona zamanım yok, isteğim olmasına rağmen...
- JUVE evlendiii! mutlulukları daim olsun inşallah! yaşlılıkları kırışıklı ama gerçekten sevgi dolu olsun :)
- rüyamda londra'daydım..metro'dan çıkamıyordum bi türlü...saçlarımı kısacık kestirmişim, öle dolanıyorum metro'da...güya roma'ya gidicekmişim. :)) kafayı italya gezisiyle o kadar bozdum ki, sevgilim bir kelime söylüyor, ben onu Toskana anlıyorum falan..böle acaip bi arkası açık kalma durumu yaşıyorum sanırım.. :))
- 29 Ekim geliyor, daha çok meydanlarda olmalıyız...bu ülkeyi düşündüğümüzü daha çok belli etmeliyiz...geleceğimiz için...
bu konu beni çok endişelendiriyor ama girmeyeceğim şimdi, tadım kaçmasın.. :(

hadi bakalım, bu hafta kısa bi hafta, 1,5 gün tatil var...herkese güzel bir hafta diliyorum en ballısından :)

görsel burdan

3 yorum:

Umudum dedi ki...

hayat eğlencelidir ama çoğu kez
basitleşir...

depresyon umo..

Stardust dedi ki...

iş dışında birşeyler yapabiliyor olmanızı büyük takdirle karşılıyorum. benim en cok yapabildiğim kanepeden yatağa geçebilmek şu aralar.

yeni şablon şukelaaaa

lunawar dedi ki...

Öz kim?