23 Kasım 2010 Salı

artiz oldum ben :)


mutluyum...hem de nasıl mutluyum!

sevgili sevgilim doğumgünü hediyesi olarak bana çok sevdiğimi bildiği Komedi Dükkanı'na bilet almış. Tolga Çevik'e olan tamamen masum sevgimi bilmeyen yoktur yakınımda zati...

dün gece gösteriye gittik. önden 3. sıra, tam kenar...tolga sahneye çıktı, yönetmen ona çemkiriyor falan, tam şenlik he zamanki gibi :)

sonra ilk oyuna geçildi, oyun ilerlerken bir yeri geldi, yönetmen üç bayan istedi sahneye. önce ben bi kasıldım ama istiyordum da tolga'nın yanına çıkmayı, derken attım kendimi sahneye!

aayyyy, bi çıktım ki ışıklar bakıyor bana kocaman kocaman, karşımda bi sürü insan! adrenalinden sanırım dudaklarım, ağzım burnum kurudu, yalandım durdum çaktırmadan - umarım çaktırmamışımdır gerçekten :) ismimi sordu yönetmen, söyledim. gözlerim kamaşmış ama göremiyorum o sırada yönetmeni falan...arada bi gözüm kenarda bana gülümseyerek bakan sevgilimde :)

sonra Tolga geldi sahneye, sahnede benle beraber üç seyirci daha, başladık yönetmen ne söylerse yapmaya...ama Tolga öle şirin, öle komik ki, ben arada bi güldüm tabi. biraz utandım, suratımı saklamak istemiş de olabilirim tabi. bilemiyorum :)

sonra birden sakinleştim, heyecanım gitti. ay ne özlemişim sahneyi. şu heyecanım olmasa, tüm gözlerin üzerimde olduğu fikrini atabilsem kafadan, bu işi en azından amatör olarak kovalamak isterdim. kısmet değilmiş...

neyse, efenim. oyunumuzu oynadık, sahneden indik.gururluyuz :)))
ay ben o Tolga'yı, yani Tolgiş'i seviyorum yaa...onu şımarık bulan da var biliyorum ama ben çoooookk seviyorum. oğlum olursa onun gibi akıllı, komik ve sempatik olsun isterim...o kadar seviyorum yani...
hadi bu hafta bana da gülün bakalım :)
dün, 22 kasım'da çekimi yapılan bu bölüm, sanırım yarın (24 kasım 2010) ya da önümüzdeki hafta (1 aralık 2010) gibi yayınlanır, bilemiyorum. önemli de değil aslında, çünkü her hafta MUTLAKA izliyorum zati..
ne zamandır istediğim bir şeyi gerçekleştirdiği, endorfin, seratonin ne varsa salgılatıp gece çok mutlu uyumama sebep olduğu için sevgilime çok ama çok teşekkür ederim...canımsın...

17 yorum:

lunawar dedi ki...

ay başımıza artiz oldu valla..
yannız Tolga'nın seçtiğin fotoğrafı da pek manidar:)

biberli dedi ki...

artiz oldum da, yetmedi, bi daha çıkmak istiyorum ben o sahneye, vala bak :)

Tolga'nın fotosu çok güzel. ciddi durduğunda ayrı bi havası var, başka bir şey söylüyor.
ayrıca elindeki sigara ile hafif bi "nuri alço" havası da yakalamış değil mi? :))))
yok şaka şaka...

Umudum dedi ki...

hee pek samimi pek sevgi dolu :)

izlicem..koltuktan düşcem sonna gülmekten :))

biberli dedi ki...

ay öle bi maymun durdum ki bence sahnede, gerçekten güleceksin :))
ama düşme, dikkat et, kafanı gözünü dağıtma e mi? :)

lunawar dedi ki...

ben hazırlık bile yaptım senin olduğun bölüm için:)

biberli dedi ki...

Allah! gerçekten ya çok iyi bir şey yaptın ya da feci maymun olucam. konu sen olunca ortası yok...
tedirgin oldum şimdi

Porzeram dedi ki...

Ayy bak şimdi ben daha çok heyecanlandım, seni orda görmek beni de mutlu etçek bak:-)
Bu arada Luna ne munzurluk düşündü acep:-P

biberli dedi ki...

dün (24.11.2010) yayınlanmadı, maç varmış. haftaya (1.12.2010) yayınlanacakmış.

ay ben olduğum için mi yayınlamadılar acaba? kesin luna'nın parmağı var bu işte :))))

lunawar dedi ki...

dedim ben sana izleyemem diye..

biberli dedi ki...

ne zaman dedin? Neden izleyemiyormuşsun yaaa??!!!!

lunawar dedi ki...

dün dedim ya, işim var bu akşam izleyemiycem diye..
sonra sizin benden önce izlemeniz fikri hoşuma gitmedi.. aradım Tolga'yı.. dedim böle böle.. temam dedi.. öbür hafta yayınlarız dedi..

biberli dedi ki...

alla alla..!
sen demio musun bana, kaçırırsan korkma, hemen internetten izleyebiliyorsun diye...
niye bana eza ediosun?

lunawar dedi ki...

mesele kaçırmak değil.. mesele benden önce izlemeniz..

biberli dedi ki...

gerçekten hastasın!

lunawar dedi ki...

alem bana ben sana hasta Gökçe..

gereksiz adam dedi ki...

severek izlerim komedi dükkanını. futbol yüzünden bu hafta yayınlanmadı, sanırım şampiyonlar ligi ama haftaya izleriz artık...

biberli dedi ki...

gereksiz adam; bu maçlar niye hep Çarşamba akşamları oluyor? Bana mı böyle geliyor yoksa?
haftaya kısmet inşallah...