22 Kasım 2010 Pazartesi

en hızlısından 20 gün

20 gün olmuş bloga çiziktirmeyeli...
ama sorun niye?

önce doğduğum gün geldi çattı, parmak ucuyla, fazla samimi olmamaya gayret ederek 31'i doldurup 32'ime girdim. ama 31 yaşındayım! ona göre...işte sonra, şehir kutlamalarına katıldım, dedim beni seviyorsunuz anladım da, uzatmayın sevenlerim, bakın dünyada açlık vs. var...anlatamamışım, hepsini kovmak sorunda kaldım sevgiyle... :)

sonra teyzemi hastaneye yatırdık. işe gelemedim bayramdan önceki 3 gün..sağlık yoksa yok hiçbir şey. ulan diyorsun, bu mu lan? bu kadar mı? böle bi buhran, bi kafa karışıklığı vs.
bayramda hastanede yattı teyzem, ciğerlerindeki kanamanın kontrol edilmesi için, galiba bugün çıkaraklar hastaneden. bakalım, daha tam anlamadım durumu...

bayram geldi. en sevmediğim bayram; kurban bayramı. bi garip başladı, bi garip ilerledi falan..tv falan seyredim bir de iice canımı sıkmayayım dedim. arada bi bizim polisiyelere falan takıldık. o kadar...

sonra aşağıda fotosu görülen adamın, sevgilimin, eşimin doğumgünü geldi. 40'ına adımını atmış bi adam olarak hala bu kadar fit, yakışıklı, muhteşem! 40 ileri bir yaş değil ama işte adı üstünde; KIRK! :) seviorum bu adamı...pek bi.. ;)

bi gün umo ile buluştuk ve Melekler Kahvesi'nde fal baktırdık, derken sevgilim de geldi ve o da biz gaz falan vermeden, kendiliğinden, hayatında ilk defa fal baktırdı.. :)) bi de girmeden alyansını çıkardı ki, bakalım falcı beni bilecek miymiş felan :)) cingöööözzz, ay kıyamam ben bu güzel suratlıma, sevdiceğime...neyse, iyileri çıkar, kötüleri akar gider inşallah...

sonraaa, babam geldi yazlıktan...artık tüm aile il sınırları içindeyiz..şimdilik ;)

ben kafayı hayatımın projesine takmış vaziyetteyim. lakin para da lazım, oraya daha feci taktım...vala tvde bi yarışma programında görebilirsiniz beni en sonunda, diim size...para lazım diorum! üstüme gelmeyin..!

hayatının projesi ne ola ki, diye sormayın, zamanı geldiğinde her şey kamuoyuna açıklanacak ;)

bizim evde 3 tane kuyruklu melek var biliyorsunuz. ay ne zor! şanslı ve kızımız kadife pakize hanım çıldırmış gibi birbirlerinin üstüne atlıyorlar, evde deli gibi koşturuyorlar, koltukların arkasında birbirlerine tuzak kuruyorlar, halıların altına giriyorlar, geceleri kavga ediyorlar, pakize şanslı'yı yataktan döverek atmak istiyor, şanslı da koynuma kaçıveriyor hemen...vs vs...eniştem geçen gün bu konuyla ilgili güzel bi saptama yaptı "sen" dedi "3 tane kedi ile kızım aklın mı yok?" , ben tabi hemen sıkı bi hayvansever olarak savunmaya geçtim "onlar da çocuk gibi, bi farkı yok ki" die. eniştem de lafı yapıştırdı bana gülerek "zaten yaşları birbirine yakın 3 çocuk yapanların da aklı yok ki" ..öğm diye içime kaçıverdim, sessiz sessiz yemeğimi yidim..ivit, yidim :)

evimin paşası, görünce bizi nerdeyse hazır ol durumuna sokan kedim Paşa Biber ise tombullaşmaya devam ediyor sanırım. sakin sakin takılıyor her zamanki gibi...

böle geçti 20 gün...

okuduğum kitapları ne zamandır yazamıyorum, farkındayım ve canım sıkılıyor, o konuya da el atacağım yakında..

herkesi sevgi ile kucaklarım bu vesileylee...

8 yorum:

Tolga dedi ki...

40 değil bir kere 39

biberli dedi ki...

ya tamam 39 yılı dolu dolu devirdin de, kenarından girdin 40'ına işte. niye direniyorsun, seneye 41 olacaksın, o zaman ne dicen? :)))

lunawar dedi ki...

39

biberli dedi ki...

tamam işte, ben de ou diyorum. 39 ama 40'ına ise girdi. henüz 40 değil, GİRDİİİİİ!
ay! vala bu konudan fenalık geçirdim. seneye 40 olacak mesela ama 41'inden gün almaya başlıcak..
deli misiniz beaaaaa!

Adsız dedi ki...

ha 40 olmuş ha 41..ne farkeder ki?sev sen sev onu yeter :)

biberli dedi ki...

sevgili Adsız, farketmez tabi lakin seviyorum. sevmez miyim hiç..kurban olurum ona beeeen :)

Adsız dedi ki...

ne güzel ne kadar şanslısın.sevdiğin adamla birliktesin..allah bozmasın..

biberli dedi ki...

evet Adsız, o adamla birlikteyim... :)
darısı tüm sevenlerin ve birlikte mutlu olmaya baş koymuş olanların başına...