9 Aralık 2010 Perşembe

biberli "biberli foto"yu iftaharla sunar...


Bu yazımda bir eğitime başlyacağımdan bahsetmiştim.

Evet, Fotoğraf Atölyesi'nde ilk kur fotoprafçılık eğitimini tamamladım. gerçekten bu kadar zevk alacağımı, bu kadar güzel şeyler öğreneceğimi hiç düşünmüyordum. Bir kere, fotoğrafla ilgilenen ve bu konuda eğitim almak isteyen herkese gönül rahatlığıyla Fotoğraf Atölyesi eğitimlerini tavsiye ediyorum. Eğitimcileri İFSAK kökenli kişiler, fakat gerçekten bu işe gönül koymuşlar. Bunu, size özel olarak veya sınıfta bir konuyu anlatırken çırpınmalarından, bilgi saklamayıp, her şeyi paylaşma isteklerinden anlıyorsunuz..mesela ben hep fotoğraf makinelerinin teknik tarafından ürkmüşümdür. yok enstanteneymiş, diyafram kısıklığıymış, beyaz dengesiymiş..hhuu huuu...ama öğreten iyi olunca, korkmaya hiç gerek yokmuş..şimdi arada sırada sevgilime bile ukalalık yapıyorum öğrendiklerimle...ehe... :)

Fotoğraf Atölyesi eğitimcilerine canı gönülden teşekkür ediyorum. Niyetim II.kura da gitmek, ancak yakında haftasonlarımda başka bir program yapacağım için bakalım denk getirebilecek miyim?

Gezilere katılıp, deklanşöre basmaya devam tabi ;)
Bu arada, aylardır makinamızla yaptığımız çekimleri hep bir yerlerde depoluyoruz ancak hep gözden de uzak oluyorlar. Bazı fotoğraflar oluyor ki; gerçekten çok severek çekmişiz veya çektikten sonra çok sevmişiz. Hem gözümün önünde olsunlar istiyorum bu fotoğrafların. Eşimin ve benim çektiğimiz ve beğendimiz fotoğrafları artık her yerden görebileceğimiz bir sitemiz var artık.. taa taaaa! :)

Sevgili sevgilim yaptı elcağızlarıyla, mis gibi bi site oldu. bu kadar iyisini beklemiyordum açıkçası..siz de fotoğraflarımızı görmek, takip etmek, onlara yorum yapmak, hatta ve hatta misafir defterimiz aracılığıyla da iki kelam etmek isterseniz, paylaşımlarınıza açığız. Buyrun adresimiz:
e artık sitemiz de varsa, ne yapmak gerek? gezmek gerek, dolaşmak gerek, daha çok görmek için daha iyi bakmak gerek... ;)
hadi bakalım, bana eyvallah...

3 yorum:

Umudum dedi ki...

şahane yapmışsın..

elcağızlarına sağlık..ikinizin de..

takipteyiz artık..

lunawar dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı:)

Porzeram dedi ki...

Hayırlı olsun kuzu..