17 Aralık 2010 Cuma

Bugün Cuma, bildin mi?

* kar yağıyor...

* Av Mevsimi'ni izledim, çok beğendim ve bir daha farkettim ki; ben Cem Yılmaz'ı vala da bila da çok seviyorum ya...Hani Tolga Çevik'i seviyorum ya, öle..aileden gibi..

* Şener Şen ne kibar bi adamdır yarabbim...Av Mevsimi'ndeki "Avcı" karakterinden, Body Ekrem'e, Vecihi'ye, Maho Ağa'ya kadar ne kadar çeşitli rollerde, karakterlerde rol aldığını, ne saygıdeğer bir oyuncu olduğunu bir kez daha gördüm...
Keşke Şener Şen ve o eski ama muhteşem kadro yeniden bir araya toplanabilse ve böyle içi dolu güzel filmler yapabilseler... :(



* Rüyamda Luna ile kavga ediyorduk, ama feci girmişiz birbirimize. Hayır olsun da...bi de objektifler hakkında konuşuyorduk. Acaba kavga ondan mı çıktı ne? :)

* http://www.biberlifoto.net baktın mı? sonra sorucam..ona göre.. :)

* Bizim şirketin bulunduğu plazanın yakınında cami var, şimdi Cuma sleası okunuyor. zaten hava gri, karlı, soğuk...benim kafa evde beni bekleyen kitaplarımda...bi de sela, fena yaptı beni..

* severim ben ezanı dinlemeyi ya da dua dinlemeyi bu arada...çocukluğumdan, anneannemden kalma bir şeydir bana. "Kızım, ezan okundu mu?" diye sorardı bana, caminin ışıkları yanardı akşam. anneannem namazını kılardı, ben de ya ezan dinlerdim, onun alnını secdeye koymasını izlerken ya da onla -dua bilmediğim halde biliyormuş gibi mırıldanarak- ellerimi açar bi kumaş parçanın üzerinde (seccadem güya benim) , onunla namaz kılarmış gibi yapardım...
işte, ben her ezan duyduğumda, anneannemi görürüm hala...içime bir huzur, bi rahatlık düşer...
Bugün, ne kadar kendisiyle ve hayat felsefesiyle boğuşan, kimi zaman kendine ve çevresine zor bir insan olsam da, hep daha iyiye gitmeyi, "iyileşmeyi" ÖĞRENEBİLMEMİN sebebi çocukluğumdur benim...sevmeyi, sevilebilmeyi, hep bir ağızdan sohbet etmeyi, coşmayı, bir olmayı, aile olmayı, edebi, ayıbı, güzeli, çirkini, yanlış,doğruyu, iyiyi, kötüyü, sevdiğine güveni orada öğrenmişim ben aslında...

* "Halikarnas Balıkçısı"nın dediği gibi "Benim anavatanım, çocukluğumdur".

işte böle...

4 yorum:

nazan dedi ki...

ya çok iyi gerçekten..adam gercek bir sanatçı ..Allah ömür versin.Oda bol bol oynasın filmlerde..Ama çok yaşlandı,av mevsiminde görüldüğü gibi ...ama vecihi bi başkaydı ya:)

lunawar dedi ki...

50 mm lensle vurucam gözüne..

Umudum dedi ki...

kuzumm..özledim seni..öpüyorum hasretle..

Adsız dedi ki...

keşke benım çocukluğum öyle olsaydı keşke bütün bunlerı yaşamasaydım