28 Aralık 2010 Salı

Cinayetim tuttu yine..


dün akşam Miss Marple vardı, onu izledim büyük bir iştahla..Aslında aynı anda başka kanallarda da başka adli tıp, polisiye filmleri vardı ama bir Agatha Christie polisiyesini atlamayı gönlüm el vermedi...

Miss Marple, Agatha Christie'nin en şeker karakterleridir. Diğer çok bilinen karakter ise Hercul Poirot'tur..Ama onun konuyu işleyiş biçimi bana göre Miss Jane Marple'dan daha sıkıcı...neyse, Miss Marple bir yandan örgüsünü örerken, bir yandan da cinayetin nasıl ve kim tarafından işlendiğine dair çok doğru ve kolay kolay kimsenin farketmediği sonuçlar çıkarıyor...Aslında o bir teyze :) ama süper teyze işte...

Dün izlediğim bölümün ismi: A murder is announced (Cinayet İlanı) (1950) Miss Marple'ı canlandıran oyuncu ise, yine beni en favorim olan Geraldine McEwan (yukarıda fotosu olan)

Güzel, yeşil İngiliz bahçeleri, kibar çay takımları, 1950 modası kıyafetleri ve zarafeti eşliğindeki bu bölüm yine izlenesi...hatta bi gece Agatha Christie/Miss Marple gecesi yapmak gerek, o derece :) ben doyamadım da...

Agathe Christie ve hikayeleriyle ilgili bir site var, burası; ve bir de blog, o da burası

Blogda yayınlanan yazılardan biri 15 eylül 2010 tarihinde Istanbul'da Agatha Christie'nin 120.
yaşgününe katılan biri tarafından yazılmış. o yazı da buradan efenim

******

bi de sabah şunu gördüm bi internet sayfasında, garibime gitti...
efenim, bu bir laptop çantasıymış..kaynak burası

3 yorum:

Kabuto dedi ki...

O zaman iyi ki dün gece beni boğmamışsın :P

nilberry dedi ki...

laptop neresine konuluyo bunun ben onu çözemedim!

biberli dedi ki...

e ben de demişim ya garibime gitti diye..saçma geldi bana da...artizlik olsun diye yapmışlar işte.. peh!