17 Aralık 2010 Cuma

gökçe'nin en büyük hayalini gerçekleştiren adam!

ne zamandır bir günde iki yazı koymuyordum bloga...ama bu videoyu mutlaka koymam gerek, paylaşmam gerek!

çok özendim, ama çoooooooooooooooook özendim...

o koca patililerle ben de sarmaş dolaş olmak istiyorum, bana evdeki minyatür kedilerim gibi sırnaşmalarını, altlı üstlü oyunlar oynamalarını istiyorum, koca patileriyle beni yere devirmelerini, suratımı baştan başa koca dilleriyle yalamalarını, sonra da yanyana uyumak istiyorum!!
bana göre her insandan çok daha güvenli ve sempatikler...

ay çok feci özendim, bunu daha fazla hangi kelimelerle anlatabilirim bilmiyorum....
çıldiriciiiim!

not: bi de yunuslarla yüzmek istiyorum! öpmek istiyorum onları :)

not: bi hayalim de tabi ki, hayvan koruma, iyileştirme mekanımın olması...allah'ım duy sesimi yarabbim!

1 yorum:

philosophique dedi ki...

Gokcecim, aslanlarla guresmek guzel de, yunuslarla yuzmeye ozenmemeni tavsiye ederim. Benim de cok istedigim bir seydi, sonra su filmi gordum, The Cove:
http://www.imdb.com/title/tt1313104/
Yunuslarla yuzme endustrisinin nasil her sene dunyadaki en buyuk ve en kapsamli yunus katliamina sebep oldugunu anlatiyor. Belgeselde gorunen insanlardan biri Richard O'Barry, unlu flipper isimli yunusun egitmeni. Adam bin pisman dunyaya yunuslari bu sekilde tanistirmis olduguna. Gercekten aglarsin o katledilen yunuslari gorunce.
O yuzden yunuslarla yuzmeyelim, baskalarini da yuzdurmeyelim, diyorum ben.