3 Ocak 2011 Pazartesi

hey you! don't give up!

* yeni yıl yeni yıl mutlu olsun herkeseee!

* yılbaşına "aaa 2 dakka kalmmıııış!" derken öölece giriverdik. Yani bütün sene böle habersiz mi geçecek şimcik? :(

* navy jade, parti ekibinin en genci...kendisi süper bir grafik tasarımcı..."ablam ablammmm" deyip seviyor beni, ay alıcam olm seni nüfusuma diyorum :)
güzel tasarımlarını http://navyjadegrafix.deviantart.com/ adresinden takip edebilirsiniz....

* sevgili sevgilimin abisi Asım geldi Kanada'dan, mutlu oldu sevgilim. özlemiş tabi. abiyi askere gönderdik dün, gelicek ay sonunda hasret giderirler artık :)

* gecenin başında bi saatte uyandım, tavanı seyredip durdum epey bir süre..tavanda bir şey yok, beyaz...ama bu arada uykusuz geceler için tavanı süslemek gerektiğini anladım. enteresan şeyler var aklımda ;)

* bi süre ben kıpraştıktan sonra sevgilimi de uyandırdım tabi...en son, o bilgisayar başındaydı gecenin dördünde, ben ise Uykusuz okuyordum yatakta kıkır kıkır :) kedilerimiz bile gözlerini açamadılar önce, sonra onlar da sabah oldu sandılar sanırsam, bi coştular...derken sabah mıydı, sabaha kaç kalaydı bilmiyorum uyumuşuz nihayet...kalkması çok zor oldu tabi. işe zorla geldim, yorulayım da gece uyuyayım diye...işe gelmek için başka bi amacım yok desem...? :)

* sanırım topraklama yapmam gerekiyor...bedenimde epey yüksek bir şekilde elektrik dolanıyor...

* yeni yıl = yeni kararlar ise, ben aldım bi kaç tane...istikrar bekliyorum bu konuda kendimden..hım, alınan kararlara bunu da eklesem fena olmayacak galiba :)

* yeni bir dövme istiyorum mesela...

* birkaç objektif istiyorum... :)

* bi de uzak bi yerlere gitmek istiyorum yine sevgilimle ama neresi olur bilmiyorum...belki haritaya parmağımızı koyarız gözlerimiz kapalı, hım? ;)

* daha az konuşmak istiyorum. hem kendime hem başkalarına...

* hayvanları sevmeye, insanlardan daha çok sevmeye devam, korumaya çalışmaya devam...kediciklerimi mıncırmaya devam...

* sevgiliyi sevmeye devam :) Allah eksikliğini göstermesin...

* "sek huzur" için çabalamaya devam, onu korumaya devam, dua etmeye devam, iyi şeyler düşünmeye devam, umut etmeye devam, içe bakışa devam...

* ilişkiler üzerinde düşünmeye, gerekli durumlarda gerekli noktalama işaretlerini koymaya devam...

* blog camiasında at koşturmaya devam, aklıma gelen ne varsa yazmaya devam... :)

haydi sağlıcakla...

1 yorum:

Stardust dedi ki...

cok sevdim bu şablonu. daha aydınlık. icim acıldı. arka plan siyah olunc cok zorlanıyorum ben okumakta.
bu vesile ile tekrar iyi senelr dileri. cepten de mesaj atmıştım geldi mi?