11 Ocak 2011 Salı

yarab beni baştan yarat!


* iki dil mi? ya hangi ülkede var böyle bir şey??? karşıyım açıkça...çok karşıyım!

* arkadaşlarımız Emre ve Aslı çok uzun bir seyahate çıkıyorlar ya, Pazar günü uğurladık onları...ilk 4 ay Çin, Tayland, Vietnam, Kamboçya vs., sonraki durak Mayıs sonunda Yeni Zelanda...orada ne kadar kalırlar belli değil...

bir de henüz açık değil ama seyahatlerine ilişkin detayları http://www.leylekleylek.com/ adresinden takip edebileceğiz... ne güsel... her şeyi bırak-A-bilmek ne güsel...
onlara buradan sıhhat, eğlence ve güzel insanlar diliyorum tüm maceraları boyunca...

* OL-YAP-SAHİP OL üçlüsünün beynin içine dövmesi yapılır mı acaba? olmadı kol-bacak artık... :)

* kendimi dinliyorum bir süredir..yeni yıla böle girdim dersem aslında, yalan olmaz... okumaya daha çok vakit ayırdım...iç-dış konuşmaları azalttım, kedilerimi ve sevgilimi daha çok öpüyorum, anneme daha çok sarılmaya çabalıyorum gördükçe, korkmak yerine, yine garantici tarafımı koruyarak, yeni adımlar atmaya başladım bile...evet başladım ;)

insanın en büyük engeli yine kendisi, değil mi? ;)

* bu durumda bu şarkıyı herkeciğe hediye ediyorum efenim, günümüze ayrı bir tat getirsin :)
çık çıkı çık çık.... :)


2 yorum:

Umudum dedi ki...

bişiler oluyor ama ne?

biberli dedi ki...

bilmem ne? :)