14 Şubat 2011 Pazartesi

kafamın içi


* kaç kişinin böle bir maskesi yok acaba?

* kayınvalidem hala hastanede...hastaneler evet çok tatsız yerler ama ihtiyaç olduğunda da eksik olmasın ister insan...refakatçi kalınca bile bir süre sonra insan orayı evi gibi bilip, acaip bi şekilde yayılıyor falan...değişik bi tecrübe..bakalım doktorlar bugün bir şey diyecekler mi?

* "kan bağı" hiçbir zaman belirleyici unsur olmamıştır benim ilişkilerimde...bi insanı "akrabam" falan diye de illa sevmedim hiç..
son zamanlarda eşimin yaşadığı sıkıntılar, az önce söylediğim o düsturu onaylıyor bir kez daha..ailem var, kardeşlerim var vb. cümleler ne garip ki, herkesi aynı şekilde güvende hissettirmiyor...oysa dışarıda hiç beklemediğiniz biri size yardım edebilmek için kendini parçalayabiliyor...konu "kan bağı" değil, "kalp bağı" ile ilgili bence...bi insan istediği kadar zeki olsun, umurumuzda değil, vicdan bizim için ilk sırada...onun için, en yakınımız dahi olsa, vicdansızlardan korusun Tanrı hepimizi...

* bugün 14 şubatmış..vay be, 2011'in nerdeyse 2 ayını devirmişiz yani...

* en en en iyi arkadaşım, eşim, sevgilim, ruh ikizim...gözüm üstünde hep, unutma hı? :) bak bu şarkıyı da sana armağan ediyorum, Karabiber'im ;)) hobaaa :))

* diğer sevgililerim: annem...kardeşim...kedilerim...bir elin parmaklarını geçmeyen gerçek arkadaşlarım....hepiniz, benim sevgililerimsiniz ve sizleri çok seviyorum...
şimdi karar verdim: hepinizi toplayıp kendi haremimi kuracağım..niahahahahaha :)))
* az kaldı, çok az kaldı...su akıp kendi yolunu çizecek ya, işte o güne çok az kaldı...bu cümledeki "su", benim ;)
* bu arada, bu karmaşa içinde kitaplarımı okuyamıyorum tabi...okuyamamak, su içememek gibi aynı, içimi kurutuyor...bu akşamki büyük planım, sayfalarca okumak...inşallah!
hadi kaçtım ben..öpenzi!

3 yorum:

lunawar dedi ki...

bayıldım şarkıya..
hoppa:)

biberli dedi ki...

ooohhhh, hadi hoba, çık çık çıkı :)

Tolga dedi ki...

Çok eğlenceli bir şarkıydı, bayıldım :) Teşekkür ederim hayatımın güneşi :)