16 Mart 2011 Çarşamba

günlerin kareleri

daha iyi fotoğraf çekebilmeyi öğrenmeye başladığım günden beri, daha mutluyum...
gözüme ilişen, beni mutlu eden renkleri, yüzleri, ifadeleri, manzaraları, "AN"ları dondurabilmek, en sevdiği işlerden biri "DÜŞÜNMEK" olan bana çok iyi geliyor...
fotoğraf çekmek sanki düşünme yolumun somutlaşmış hali benim
için...düşündüğümü "lekelerle" ifade ediyor, lekelerle ifade ettilerim
üzerine düşünüyorum.

*****


Yukarıdaki fotoğraf bizim kedi kızımız Pakize Hanım'a ait. cep telefonuyla çekilen bu fotoda, kendisinin poz vermeye nasıl yatkın olduğunu görüyorsunuz :) ameliyat sonrası buzdolabı üzerine zıplamak suretiyle dikişlerini açan ve ödem yaptıran bu hanfendiye, yarasıyla uğraşmaması için çoraptan elbise yaptım. nasıl olmuş? şık değil mi? :)


Evde hayvan besliyorsanız ve dişleriyle ilgili bir problem varsa, çok iyi bir veteriner diş hekimi biliyorum. İsmi Efe...Cihangir'deki Anipoli Veteriner Kliniği'nde veteriner kendisi ve özellikle diş alanında uzmanlaşmış. Efe, Pakize'nin iki köpek dişini flap yapıp güzelce çekti ve bir kırık köpek dişini de-ki çapı 1 milimetre olan bi dişten bahsediyorum- kanal tedavisiyle dolgu yaptı ve dişi kurtardı. kızımız artık daha mutlu, hala çok çok yemek yemiyor ama bu da onun fitlik sırrı sanırım... :)
Anipoli Veterinerlik: Akarsu Cad. Havyar Sok. No:4 Cihangir-beyoğlu İstanbul 34433 tel: 0212 244 66 94 faks: 0212 244 73 67 - Veteriner Hekim Efe Onur
*****




dedim ya fotoğraf benim için yeni bir düşünme ve arınma şekli. heyecanlanıyorum fotoğraf çekerken...seratonin çılgını oluyor beynim...çooook uzun zamandır bu kadar iyi kendimi ifade edememiştim..ofisteki son günlerimi katlanır kılan yeni bir üretme yolu benim için...ama bu sefer mutluluk üretiyorum, umut üretiyorum, güzellik üretiyorum...
makinemle arama girmek isteyen olursa hırçınlaşabilirim... :)


yukarıdaki bayanlar, bana modellik yapan canım arkadaşlarım..adları bende saklı ama güzelliklerini bütün dünya görsün istiyorum... :) sağolun kızlar...

*****

işte böyle...hayat sevgi, saygı, üretme ve özgürlük üzerine kurulu....ama ben yokken bunların hiçbiri de yok, o yüzden 31 yaşında yine yeniden kendimi varediyorum....en azından çabalıyorum....en büyük gücüm ise; umut etmek ve cesaret...
dua ediyorum
...

Hiç yorum yok: