26 Nisan 2011 Salı

oturmaya mı geldik bea, hobaaa!

havalar amma gri gitti ya, sanırsınız İskoçya diyarlarına geldik, uf! ruhum sıkıldı bea...
ama bugün güneşliydi hava, hakkını yemeyeyim...sabah uzuuun uzuuuun yürüdüm, hem işim de vardı dışarıda, mis mis hallettim...eve geldiğimde camları açtım, kedilerim güzel kokan bahar havasını koklamak için hemen camların kenarına üşüştüler...ben de onlara katıldım sonra...

bugünlerde hem benim hem de sevgilimin dilinde yukarıdaki tipin söylediği aşağıdaki şarkı var..bu bir reklamın şarkısı aynı zamanda, biliyorsunuzdur ve o reklamı güzel yapan şey biraz da bu şarkı sanırım...ama biz sadece alors on dance kelimelerini bildiğimizden ve söyleyebildiğimizden, durup durup oraları söylüyoruz, bi de ritm tutuyoruz bol bol :))


Alors On Dance 06style

bana göre Fransızca gerçekten kulağa hiç de hoş gelmeyen bir dil..derler aşkın dilidir, şarkının dilidir diye ama bikaç şarkı dışında bana hiç hitap etmedi...bu şarkının neyse ki müziği güzel, katlanabiliyorum ;)

bu da son zamanlarda sadece benim dilimdeki şarkılardan biri yine...seksendört hiç dinlememiştim daha önce, radyolarda vs denk gelmelerin dışında, bu hoşuma gitti..klibi de ayrıca sevdim..hım bu arada seksendört sex and dirt kelimelerinden geliyormuş...bu da günün bilgisi olarak kalsın aklınızın bi kenarında :)


Gurup seksendört Hayır Olmaz Orjinal Klip 2011... yamur_tanesi

en sevdiğim yeri ise;

Dağılın laaan!!
Efkarım vaar!
Çalsın sazlar
Oynasın kızlar

hadii bakalım hoopppp!

1 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

aaa ne tesadüf. ben de sevmem fransızca. bence hiç de kulaga romantik falan gelmiyor. bir charles aznavour'un hier encore unu severim. bi de bu sarkıya bayılıyorum ben de. cok eglenceli. reklamdaki arkadaşın da gülümsemesi cok güzel. oyle degil miiii