20 Mayıs 2011 Cuma

özgür kadınlar dosta kaçtı


dost kaçamağı böyle olur detirtecek bir geziydi...doktorum civanım kapı gibi bir uzman doktor artık, tee antalya'da...e bize de onu bol bol özlemek, özledikçe de yollara düşmek kaldı :)wicked stardust'ımla yollara düştük...bir can ile başka bir canı görmeye...ben çok mutluydum...
kendimi uzun zamandır bu kadar iyi hissetmedim sanırım...ait olmak böyle bir şey...bazen kızsan bile, her seferinde daha büyük bir sevgiyle geri dönebilmek....

antalya bizi gri bir havayla karşıladı, sanki kafamıza düşecek gibiydi bulutlar ama bizi yıldırmadı bu hava, doktorumuzun akşam işten gelmesini beklerken star'ım dust'ımla dolaştık, yemek yaptık, akşama keyif sofraları kurduk :) demlendik, dinlendik, dinledik, anlattık, kafalar güzel olunca hafif sallandık ama yıkılmadık :)


kale içini fethettik, güzel bir restoran bulduk sandık, yemekleri kötü ama manzarası muhteşemdi...yılın ilk iyot kokusunu orada çektim içime...yaz havasına girmiş ilk dalgaları ve kumsala dizilmiş ilk şezlongları orada gördüm...dolunaya dönmesine iki gün kala, yaza bizim gibi kendini koşulsuz açan ayı da ilk orada gördüm...belli ki o da sıkılmış gri bulutlardan...



kedi özlemimizi ise kedilikten koyunluğa terfi etmiş olan kibar Miço ile tatmin ettik...patilerinin arasından dahi fışkıran tüylerini özleyeceğim :)

son günümüzde ise sezonun ilk denizini tattık...su soğuktu tabi ama o yemyeşil, tertemiz suda parmaklarım büzüşme yarışına girdiler..en güzel taşlar ise bulundukları yerin değerini bilmeyip, istanbullara getirilmek içn ayaklarıma doküldüler... :) oksijen sarhoşu olmak, güzel yemek sarhoşu olmak, deniz sarhoşu olmak...hepsi o gün yaşandı...ancak yine de düşünmeden edemiyorum; olimpos ve çıralı insanoğlunun gözünden kaçsaydı yani hala bakir olsaydı, çok daha güzel olmaz mıydı?
sırası gelmişken; doğayı sev, hayvanları koru, ayıyı öp :))

gezinin jübilesini ulupınar'da muhteşem bir akşam yemeğiyle yaptık...mezeler geldi gitti geldi gitti...biz aç kurtlar gibiydik..sonra güzel yemeklere pek yer kalmadı bende tabi ama idare ettik :) gerçi tatlı gelince gıkımı bile çıkarmadan hüplettim..sanırım kilo aldım zaten, bu da yemek içmek de dahil her şeyi birlikte yapmaktan zevk aldığın arkadaşlarla beraber olmanın sonucu olsa gerek, değil mi? :)

bu yazının sonu gelmez, ağzım açılırsa daha da konuşurum..orada ne kadar söyledim bilmiyorum ama ben bu kızları ve onlarla gelenleri seviyorum....

rakıydı, denizdi, balıktı bunlar bahane, yirmi yıllık bu dostluğu yaşamak şahane! :)


Not: Site üzerinde bir iki stop ışık farklılığı gösterse de, Antalya'da çekilmiş tüm sanatsal (!) fotolara www.biberlifoto.net adresinden 'Antalya' kategorisinden ulaşabilirsiniz, .... :)

12 yorum:

lunawar dedi ki...

kıskansam mı ne? :)

Umudum dedi ki...

biberli'yi mi , tatili mi? :)

Wicked_Stardust dedi ki...

ben 1 kilo almışım bile. ama herşey cok güzeldi di mi? ben de cok keyif aldım. cok mutlu oldum.

biberli dedi ki...

Luna, kıskanma ne olur, izin al biletini hazırla senin de olurrrr :)))

Umo, len ne diosun beee? yazdığından bi şey anladıysam senin gibi olim :D

biberli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lunawar dedi ki...

biberlinin nesini kıskanayım:)) tatili :P

Kabuto dedi ki...

Keşke bu yoğun iş temposunda ben de tatile çıkabilsem... Kıskandım şimdi (normalde kıskanç değilimdir).

Adsız dedi ki...

siz gelince burası başka bi yer oluverdi benim için. daha keyifli, daha eğlenceli...yine de size doyamadım ben, ancak 1 gün doğru düzgün görebildim. daha nice yerlerimiz var gezecek, ama tabi gezme bahane muhabbet şahane :-) iyi ki varsınız...yine gelin

Adsız dedi ki...

bi de miço da özledi şimdiden, ablalarım nerde diye miyavlıyo her gün. özellikle sabahın körünü tercih ediyo! :-))

Umudum dedi ki...

he diilsin bilmez miyiz :))

biberli dedi ki...

Adsız doktorum civanım, geliriz ya niye gelmeyelim...sen iste yeter...sen git çalış eve ekmek getir, biz yemekleri yapalım falan..sonra sen gelince demlenelim ya da gezelim..süpe döngü budur! bizim için o kdar sene okuyup doktor oldun sen zati :)))))

Miço'yu öp mıncır benim için, lakin o koyucuku ben de özledim...yazın kırp şu çoocuğu kurban olim doktorrr, yakma hayvanı :)
öperim ikinizi de...seviyorum sizi :)

biberli dedi ki...

kıs! boş gezenin boş kalfası adayı Umo! kim kimin gibi oluooo? düşün bakiiim, pışşııkkkk! bekleriz bizim eve de haftaya anacımmm ;)))

luna, kıskanma anacım, çalış kazan gez. bak biz bu işsiz halimizle...töbeeee :)))