27 Mayıs 2011 Cuma

uçtu uçtu kuş uçtuuuu!


Geçen günlerden bir tanesinde sevgilim beni 'bir sürprizim vaaar!' diyerek tuttu kolumdan bir yerlere götürdü...ben kontrol manyağı olarak tedirgindim biraz tabi :) ama sonunu beklediğime kesinlikle değdi!

Sevgilim beni uçurdu!

Tüm İstanbul gözlerimizin önünde, tüm güzelliklerini ayaklarımıza serip, çirkinliklerini gizlikleyerek pırıldadı...Boğaz'ın başka bir eşi var mı gerçekten dünyada bilmiyorum...Bu şehir çok güzel yukarıdan..

ama en güzeli yukarıda olmak, uçabilmek! çocukluğumdan beri hep sevmişimdir yükseklerde olmayı...düşünmek bile nefesimi kesen bir şey! hala uçağa binerken heyecanlanan bi tipim ben, düşünün...

ama bu, uçak değil, helikopterdi...pervanelerinin tıkı tıkı tıkı sesleri altında, eskiden taşı toprağı altın şehrin semasında süzüldük, ağzımız beş karış açık!
mutluluk hormonlarım çıldırmış gibiydiler o gün, bi çığlık atmadım herhalde meydanlarda :))))

biliyor musunuz, bazı evlerin çatılarında teraslar var ve bu teraslarda da havuzlar! vay be! biz yerdekini zor bulurken, millet ayda yapacak havuzunu nerdeyse :)))

çekebildiğim tüm güzel fotoları buradan sizlerle de paylaşmak istedim..

ilk fotodaki çizgi gözlü, topuzlu adam ise işte beni altı yıldır uçuran kahramanım... :)


uçuyooruuuuz! yihuu!


Uçan balon! bak ben de uçuyorummm!




Dede'm, melek olup yükseldiğin gün Siyami Ersek'ten göğe, sen de bu kadar beğendin mi İstanbul'u yukarıdan?

Salacak...

ve Üsküdar meydanı - iskelesi...

bu neyin çamuruydu anlamadım...? Çengelköy tarafları...

Anadolu yakası...

Boğaz! hep güzel boğaz!

Karadeniz'e doğru kaybolurken boğazın ucu..


Avrupa Yakası...

Köprüden sonra son çıkış...levent :)


Dolmabahçe...

İnönü stadyumu ve Beşiktaş...

Hezarfen'e selam olsun! :)


Topkapı sarayı...

Sarayburnu...

Marmara'ya giriş...Masmavi uzaklar...

6 yorum:

Kabuto dedi ki...

O gün benim için de muhteşem bir gündu (her ne kadar muhteşem başlamamış olsa da :() Bana bu sürprizi yapma şansını verdiğin için teşekkür ederim.

Wicked_Stardust dedi ki...

ayyyy ne kaddar şukela bi gezi olmuş. çakal tolga kalbini elinde tutar boyle. fotolar da leziz. şablon 10 numero

biberli dedi ki...

Kabuto'cum, seni seviyorum diyorum, var mı daha ilerisi...?? :)

Wicked_Stardust, sağol sağol sağol ! :))

Adsız dedi ki...

yok artık, peren de aynı şeyleri yazmış yahu! sürprüzsever kocalar ve uçuşlar....
ben size demiştim, özlemek, özlenmek iyidir. durmak yok yola devam :-))
gökçi

biberli dedi ki...

ey benim gökçe'm gökçe'm yorum da yaparmışşş...ayrıca çok slogan aşırıcı gördüm seniiii... :))
arada kaçalım biz sağa sola değil mi? öperim seni ;)

Kabuto dedi ki...

Merak edenler http://www.youtube.com/watch?v=7ViWcfp6UJQ adresine bakabilir, inanmayacaksınız ama bir videomuz var :)