17 Haziran 2011 Cuma

Balkon sefası

12 haziran'da Başbakan seçim zaferi konuşmasını balkondan yaptı, bi de Atakule'yi ışıklandırdılar, derken aynı anda Çankaya'nın elektrikleri gitti..ama herkes mutlu..ooo bi aydınlandı ki insanlar Atakule mosssmor ışıklandırılınca...hayırlı olsun...biz hala aynı salon ışığında takılıyoruz sade hayatımızda...

Kılıçdaroğlu, o naifliğiyle seçim sonrası konuşmasını yaparken, CHP'nin oy oranlarının arttığından bahsetti, evet arttı da..amma velakin Antalya'yı kaybetti...kısmet...artık ben kendimce her şeyi 'kısmet' diyerek yaşamaya karar verdim zaten...her neyse, CHP de benimle aynı kararı almış sanırım ki, bir şükretme hali var..hım bi de Kılıçdaroğlu için naif demiştim di mi?

MHP deseniz, meclise girdi...bi sonraki seçime daha güzel videolarla hazırlanacaklarmış...bu yetmemiş..daha çok dil sürçmesi ve espri istiyoruz!

eveeet gelelim bizim balkona...günlerdir o balkonda ne misafirler ağırlanmadı, ne sohbetler edilmedi ki! vala en kral zamanını yaşıyor bizim balkon...bi de pancurları koküne kadar açınca, tadından doyum olmuyor manzaranın....hatta cumartesi gecesi, yandaki sitenin havuz başında bi kutlama vardı sanırım, havai fişek patlattılar burnumuzun dibinde! böle bi balkon bizimki işte, diğer balkonlar da neymiş, peeeh!!

evet efenim. bi de karar verilmiştir, türkiye topraklarında yaşamaya devam şimdilik..ben, ay öle mi yapsam böle mi yapsam derken, benim adıma başka şeyler karar vermem yardımcı oldular sağolsunlar! heh, üzgün müyüm? yoo...dedim ya, 'kısmet' diyerek yaşıyorum ben artık...
:) kedilerimi de bırakmama gerek kalmadı..hehehe...

bizim balkondan haberler böle...arkadaşlar, sohbetler, alınan kararlar, yeme içme, manzaraya dalma gitme tam gaz...şimdi yakında gideceğim tatili iple çekiyorum...kuş börtü böcük...sonra 2011'in ikinci yarısından kaldığımız yerden devam ederiz...

efenim, balkonumuzda izlemede kalınız..sefgiler :)

2 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

senin balkon cok guzel. benimkine de beklerim. yeni masa ortusu ve cicek aldım bugun. cok cici oldu

Adsız dedi ki...

Bizim balkonda bildiğin gibi duruyor canım, fesleğenler çilekler bildiğin gibi..Tek değişiklik bu sene kırmızı salıncağı çok yer kaplıyor diye kurmadık, arkadaşlarımıza daha çok yer açalım dedik..Bekliyoruz Muck