5 Haziran 2011 Pazar

bilmeli mi bilmemeli mi?


geçen hafta Stardust ile pek bi mesudduk, değil mi canım? ay bu 'ev kadınlığı' ne şeker şeymiş yahu...gezdik durduk...

amma velakin kafa o kadar da boş değil canım, şimdi yalan demiyeyim de...kafa bi çoooook uzaklardan gelen kabule cevap ver, git oralara diyor...bi de yok yeaa otur oturduğun yerde burada yap ne yapacaksan diyor...bi de üçüncü var ki hiç sormayın o ne diyor..o hepten delirmiş, konuşuyor kendi kendine :) bi de sevgili koca sesi var, o hep aynı şeyi diyor zaten....

neyse efenim bu kadar konuşanın arasında ben kendi sesimi duyabilir miyim acaba? cıks!

saat 23:44 ve ben sanırım son 6 saattir bilgisayarın başında cevap arıyorum..ne cevabıysa bu?

cadı iç ses:
kızım kendin bulacaksın cevabı kendin! a deli kız! 3o küsur oldun da aklın başına gelmedi...
sen hala kendine karşı kürek çekiyorsun gökçekız! oldu, çocuk doğur, otur, bebek bak evinde, 15o kg ol, kendin bile kaldırama o koca poponu!!! böle kızıyorum sana...! rahat batıyor sana rahaaaat! puuuuuhhh!

ben:
uzaklar çok uzak...ama bi o kadar da yakın ve güzel, hep hayalimdeki gibi..
20 yaşında göstermem gereken cesareti bu yaşta göstermeye kalktığım için oluyor bütün kafa karışıklıkları..cesaret dediğim, sadece yeniden öğrenci olmak değil. o kolay iş, benim bünye ders çalışmayı çoook sever zaten bilirsin, zor olan sanki 23-24 yaşında gibi davranmak..bırakmak bir şeyleri, tam kökler alışmışken toprağına...bakalım oranın havasına suyuna toprağına uyabilecek mi, bakalım yaşayabilecek mi? peki ya o kadar ortaya dökülecek para-pul? ya geri dönmek durumunda kalırsam?

belli, o yaşlardan kalan ve susturulamayan heyecanlar sıkışmış kalbin orasına burasına, şimdi birer çatlak buldular ya, avazları çıktığı gibi bağırınıyorlar! buna kısaca, yaşamı kaçırmak da diyebiliriz ve belki bu istekler için son çırpınışlar, hım?

cadı iç ses:
ayyy edebiyata bak! serseri, ağzın laf yapıyor da, kafa tekliyor bu aralar, hıh!

ya hayaller...işi bırakamam diyordun, bıraktın bak deli kız! onu niye yapamayasın, değil mi? isteyip de elini attığın kaç şeyi yapmadın sen? hım? yeter ki iste..hı canım istemiyor dersen, yapmazsın bak biliyorsun. zamanını da paranı da hayallerini de ziyan etme! sen kime çektin böyle yaa, aaaa! kalk git.bak sevdiceğin de destek sana..bi tek bazı arkadaşların kal deyip, ağlıyorlar..annen bile git diyor öte yandan...hep korktun bu yaşına kadar, neden? garanticiliğinden, sağlamcılığından mı? neden? demek ki senin kısmetin buymuş, 31 yaşında 23 gibi davranmak! a benim salak kızım! çocuk yok bir şey yok, al git başını..hayallerine git hayallerine...sonra yapmadım diye pişman olacağına, git gör ne olacaksan öle ol....ahhh inatçı aahhh! ne bekliyorsun, kıçına tekmeyi mi basalım haa!????

ben:
doğru konuşur musun lütfen, blog camiasına rezil etme beni..gören duyan da pısırık bi şey sanacak beni...kararsızım sadece, ne bağırıyorsun? kolay mı? kocanı bırak, aileni arkadaşlarını kedilerini pazarını yemeklerini havasını suyunu bırak...bende o tip bi maceracı duygu yok sanırım..hep kendimi kandırdım gibi :(

cadı ses:
puuuu! kızım geçenlerde sen değil miydin kocanın yakasına yapşan, oraya da gidelim buraya da gidelim..gidelim gidelim diye bağrınan...aa şşşiişşş, kız kaldır kafayı bi silkelen, vala geliyor beş kardeş...!!

ben:
ay hep tehdit hem kaba kuvvet işin hıı! beni anlamaya çalışmazsan, bi sonuç çıkmıyor işte..ben anlıyorum da seni..

cadı ses:
tamam...ay sıcak bastı sinirden...millet aya gitti bu daha 25 saatlik yere gidemem diyor, deli mi ne? vala benim kızım olsaydı, ben derdim ona git diye...ülen kaç defa gelicez dünyaya?

akıllı ses:
şiiişş, hepimiz sessiz olur ve de kafamızı toplarsak, bulanık sular durulur, cevap gözükür...cadı, ben'i rahat bırakır mısın lütfen..zorla güzellik olmaz, gökçekız'a hiç olmaz, bilmez misin? şşiiişşşş...

ben:
hay canını sevdiğim akıllı sesi! bak ben sustum...bu konuyu düşünmeden bi uyuyayım değil mi en azından... şu cadıyı da al yanımdan lütfen, sinirimi bozuyor saçını başını yoluvericem şimdi! sırtımda ağrıdı...bu hafta içi kendimle başbaşa kalmak istiyorum sanki...sessiz sedasız...
çok konuşmasız...şşşiiişşşş...

hadi ben yatıyorum...

iyi geceler...

Bilmeli mi bilmemeli mi
Yoksa hiç öğrenmemeli mi
Ama ben öğrenmezsem, hiç olamam ki....



5 yorum:

Kabuto dedi ki...

Cadı sesler iyidir, cadı sesler candır, cadı seslere kulak vermek lazımdır :D

biberli dedi ki...

o cadı ses sen miydin acaba? evet hı hı..

nazan dedi ki...

yihuu yaşasın cadı taraf,çılgın planlar :)

Wicked_Stardust dedi ki...

Allah daha da mesut etsin bizi. Amin.
Rüyaya yat sen en iyisi
Secimler de yakın zaten. Bi bak secim sonuclarına. Kararını verirsin

Gezi/yorum... dedi ki...

Ah o cadı sesler yokmu cadı sesler.. bizi kışkırtan, yoldan çıkaran cadı sesler :))