29 Temmuz 2011 Cuma

rüzgar üstü deniz altı gökçesi


ivit, yararlı bir tatil ile yine başbaşayım :)

bu tatilde sörf yapmayı öğrendim, rüzgar sörfü...vala 6 derste olur dediler - ayıp mısır sölemesi bilmem amma sölüyorum - 3 derste olayı kaptım..bugün sabah hocamla açıldık teeee uzaklara...çok ama çok zevkli bir spor. ancak çok ciddi kol ve bacak kuvveti ve denge getiriyor. olayı daha açıklamak gerekirse, ben 3 saatte öğrendim amma velakin, sanki dayak yemiş gibiyim. bacaklarım mosmor ve ezik çürük içinde, ayrıca geceleyin beni uyutmayacak kadar bedenim çizik içinde, özellikle göbek, bel ve diz kısımlarım. ellerim de ise 3 parmağımın derileri soyuldu, kırkırmızı et çıktı...bu kadarcık diyeyim ama acıyı da zevki de bana sorun :)

doğru rüzgarı yakalayıp, kuş gibi suyun üzerinde kaymak özgür olmanın başka bir hayat bulmuş hali oldu benim için...muhteşem bir şey! adalara doğru giderken, hele ki rüzgar kaymak gibiyken, gözlerimi kapatıyorum, işte o zaman deniz üstünde uçan martılar gibi oluyorum gerçekten...

bu kış kol kaslarının güçlendirilmesine adanacak gibi gözüküyor, seneye daha güçlü gelmek istiyorum. ama işn sırrı çok pratik yapmak...doğru denge duruşlarını ve pozisyonları, dönüşleri öğrendikten sonra, eğer kaslar güçlü değilse, o yelkenle kavga etmek insanın yarım saatte haşatını çıkarır...bugün akşam üzeri, artık kollarımdaki ve bacaklarımdaki tüm hal tükenmişken, surf tahtamı alıp açılalım dedik Burak Hoca ile, ama arada karadan esen rüzgar ve de benim sabahtan beri bumba'yı tutmaktan gücü tükenmiş kollarım bana kelek yaptılar ve ben kendimi tahtanın üstünde rüzgarın tersine sürüklenirken buldum :) neyse çıktım bi şekilde karaya ama hala (saat 00:27) oturduğum yerde bile tahta üstündeymişim gibi sallanıyorum sağa sola :))
işte bu huy da ii mi değil mi bilemiyorum; bir şeyi sevdim mi canımı veya canını çıkarıncaya kadar, ortası yok :))))

surf yapmadığım zamanlarda ise su kuşları gibi denizden çıkmıyorum..normalde buruşunca çıkarım ya da üşüyünce ama burada ikisi de yok...artık ağzım burnum tuzdan yanıyor da o zaman çıkıyorum....bugün bi daldığımda dedim içimden, keşke yüzgeçlerim olsa diye...pırt deniz altında pırt deniz üstünde...hayat o zaman bana güzel olurmuş yauv :)

burda günlerim çok keyifli mşallah...düşünecek bir ofis yok, tarihi belli tatiller yok...ay günlerim bitti diye üzülmeler yok..sadece ve sadece anın tadını çıkarıyorum...yıllardır yapmaya çalışıp debelendiğim 'anın tadını çıkarma' noktasındayım artık...ne yarın ne dün..an var ve o benim için çok değerli...

bugün akşam, annem ve babamla denizden çıktıktan sonra, sahildeki bostana gittik, tarladan dalından domates, patlıcan, biber topladık...çocukluğumdan beri ilk defa gerçek domates kokusu duyuyorum sanırım...nasıl güzeller nasıl çıtır çıtırlar...akşama yemekte o domatlar ve biberlerler mis gibi bi menemen yaptık..tadı başka oldu vala..

burada tek sorun, sevgilimi ve kedilerimi özlemem oluyor...malum, sevgilim işinin başında eve getirme telaşında...şanslı'nın geçen seneki mantarı azmış yine...neyse az kaldı, evime dönüp seveceğim kocimiki ve çooocuklarımı :) ama sonra yine gelicem, ehe surf var olmi kalır mıyım istanbul'da...? hem iyice pişeyim ki, bir sonraki hedefim Alaçatı'da surf yapmak...ona da gelir sıra inşallah...

annemin emeklilik partisini verdik cumartesi.oynadık göbecikler attık, mis gibi şaraplar içtik, yemekler yedik...inşallah heeeeep böle gider kendisi için...darısı emeklilik hayalleri kuranların başına...

vala böle işte...günler ay çiçek ay deniz derken geçiveriyor. ama bakmayın böle dediğime yapılacak öle çok şey var ki, tatil biraz popoyu devirip yatmaksa, biraz da sevilen işlerle uğraşma vakti bence...ben çoğunu yaptım da, bi makro objektifle haşır neşir olamadım, ona yanıyorum..ne yapayım, o da 15-20 gün sonraki gelişimde artıkın... :)

efenim Çandarlı'nın rüzgarlı, mis tepelerinden selam ederim, bi de iyi geceler dilerim...ben hala sallanıyorum, gideyim dinleneyim, yoksa rüzgar beni alır götürür, siz de üzülürsünüz...üzülürsünüz di mi? ehe.. :)

6 yorum:

lunawar dedi ki...

aferin kız sana:)

gökçi dedi ki...

allah yürü ya kulum demiş sana gökçem. darısı bizim başımıza :)

Wicked_Stardust dedi ki...

surf supermis ya. eferim valla tkdir ettim. devamını temenni ederim. sen demek bu yazı dikilide geciricen. hadi hayırlısı

biberli dedi ki...

luna, sağol, ihi :)

gökçi, yürümüyorum ben artık, uçuyorum :)))

stardust, yaptığım en uzun tatil olacak sanırım, gitmek gerek buralardan bu sıcaklarda

biberli dedi ki...

luna, sağol, ihi :)

gökçi, yürümüyorum ben artık, uçuyorum :)))

stardust, yaptığım en uzun tatil olacak sanırım, gitmek gerek buralardan bu sıcaklarda

Umudum dedi ki...

yapar benim arkidişim..bi uçan bi kaçan..kaçan da ommaz zaten..ne kaçcak ki..ben kaçmam yani..deli miyim ayol??
ne diyoduk? eferin...