7 Ağustos 2011 Pazar

şimdi çocuuum, flash demek, şöle açıkliim .....


genel olarak blog camiasında bi sessizlik, bi rehavet..tam yaz durumu...yayılmışım kumsala, güneş damlar tenime durumu... e olmazsa olmaz değil mi?

güzel haberler vermek istiyorum bugün, güzel yaz haberleri...

ilk öncelikle en güzel bloggerlardan RECTOA, yani malingozu'nun yazarı sahibi konuşkanı, askere gidiyormuş ve yazı yazmadan duramayacağını belirterek, askereden döndükten sonra yeni bi blog açacağının haberini verdi..e biz de sevindik, pek bi sevindik hemi de...di mi Kabuto'cum? :)

evet, diğer bi haber ben deniz'den geliyor efenim. ben deniz derken şarkıcı olan değil, ben yani biberli, yani gökçe işte ya, ufs..nasıl kastım!

evet, bildiğiniz üzre, mart ayı sonunda, niceedir kurtulmak için yol yordam aradığım sevmediğim işimden ayrılmış ve de kendimi yapmaktan hoşlandığım işime hazırlıyordum..(hazırlamak için yaptığım şey; Tatil:) 5 aydır özgürlüğümle, evimle, kedilerimle, sevgilimle, kitaplarımla ve de hislerimle mutlu mesud yaşıyordum...artık tek fark: sevdiği işe girmiş ama hala sevdiği bu hayata devam edecek bi insanım beeen! ivit, geçen hafta bir dil okulunda tam zamanlı ingilizce öğretmeni olarak sözleşmeye imzamı atmış bulunuyorum! Allah utandırmasın diyorum...sadece sınavlara yönelik eğitim veren bir kurumun öğretmenlerinden biriyim artıkın..bu sınavlar; ÜDS, KPDS, IELTS, TOEFL ve de TOEIC...ben bu derslerden hepsine gireceğim...1 eylül itibariyle derslere başlayacağım...biraz yoğun bir çalışma planı olacak tabi. haftanın altı günü ama olsun..fiziksel yorgunluk gönül yorgunluğundan çok daha önemsiz bir şey..bunu öğrenecek kadar çok şey deneyimledim :)

artık CELTA belgesi olanlar da dil okullarında öğretmenlik yapabiliyorlar. CELTA'cılar! ne yapiim ben şimdi demeyin! ben 2 sene bekledim, siz hiç zaman kaybetmeyin derim ve hemen eğitim kurumlarıyla haberleşmeye başlayın...sizi görüyorlar, duyuyorlar merak etmeyin...hatta formasyonum yok diye bile üzülmeyin, lakin bildiğiniz üzere CELTA devletin dayatması olan klasik formasyonun en az 10 katı iyi ve bi de üstüne üstlük tüm dünyada geçerli bir belge, siz kendizi gösterip, işiniz iyi yaptığınızda tüm kurumlar sizi bünyelerine katmak istiyorlar...

efenim bu güzel haberi burdan paylaştıktan sonra, darısı hayatında istediği değişiklikleri yapmak isteyenlerin, aynı cesareti bulmak isteyenlerinin başına diyorum! mutluluk getirecek her şey için para da zaman da kaybetmeye değer bence!

dün umo-nazo ve nilo ile ekürileri bizdelerdi...umo tee AnGara'dan geldi buralara Stardust beyefendi ile..e artık umo hanım AnGaralı :) nazocan ise içinde büyüyen bebeciği ile daha da güzelleşiyor gitgide...çıksa da o velet bi koklasak...nilo ise yorgun..mesai kuşu olmuş..hem mesaici hem nişanlı, zor tabi :) uzun zamandır bu kadar çok konuşulan ama pek de bi şey anlatılmadan bol bol gülünebilen bi ortamda olmamıştım...nasıl hafifliyorum ben onlarla anlatamam...neye güldünüz derseniz, aynı cem yılmaz gösterileri gibi derim, çok şey var ama o ancak yaşanır anlatılmaz :)) iyi ki geldiniz çocuklar, ayağınıza sağlık! öperim!

efenim benim ders hazırlamam gerek...bu sene çalışma senesi, üretme senesi...yıllardır yokluğunu hissettiğim 'üretme' hissimi tatmin etme senesi, bu yüzden biraz fiziksel anlamda yorucu olabilir amma velakin sonrası daha güzel olacak...olm ben mutsuz 10 yıl yaşadım kariyerimde, bir (rakamla 1) sene ne ki! peeeh!

saygılar bizden efenim!

görsel: benden :)

4 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

öyle büyük bir heyevanla ve mutlulukla karşılıyorsun ki bu yeni deneyim, senin için çok güzel neticeleneceğinden eminim. tekrar hayırlı uğurlu olsun. ben de senin için çok mesudum. opiciklerrrr

gökçe dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun gökçim, çok mutlu ve huzurlu olasın yeni işinde
cuma ordayım, görüşelim
öptüm

lunawar dedi ki...

hayırlı olsun GökçeKız.. ayrıntıları istiyorum:) bi bana öğretemedin zaten:)

biberli dedi ki...

wicked'cim, heyecanlıyım vala, dumanı üstünde bir öğretmen olara da umutluyum...Allah utandırmasın dierek çıkıyorum yola..sözleşme günü yanımda olman çok özeldi ayrıca ;) öperim..

gökçi, her Cuma gel, görüşelim :) ama ben izin günümü ayarlamalıyım öncelikle :))

Luna'cım, ya sana öğretirim de senden talep gelemdi ki..iyi olakca hastanın ayağına doktoru gelirmiş derler, ben hep senin yakındaydım da bi doktorluk yapacak durum olmadı maşallah... neyse ayrıntıların bilahare vereceğim elbet. işe başlamadn bi göreyim istiyorum zaten seni..gözüm üstünde ;)