9 Eylül 2011 Cuma

otibiz maceraları vol.1


işe otobüsle gidip geliyorum, problem değil ama yollarda olanları, gördüklerimi paylaşmak istiyorum çünkü bazen 'nasıl ya?' ya da 'haddiii beee!' vb. dedirtecek şeyler yaşanabiliyor

ilkini hemen sölemek istiyorum; yolda bi tane bi 'lokanta' vardı (lokanta dedim dikkat..) ismi de Gökçe İŞKEMBE idi!!!! ben bunu her gördüğüm de sinir oluyordum. benim adımı işkembeciye nasıl yakıştırırlarrrr! zaten işkembeyi de sevmemmmm! diye edepsizleşiyordum..sanki isim benim tapulu malım, ego sıkışması yaşıuyordum işte..derken, dün ne göreyim, aa ismi FENERBAHÇE İŞKEMBE olmamış mı! ay ne mutlu oldum! utanmasam oynıyacağım otobüste..işkembe de zaten ancak fenerbahçe'ye yakışırdı diip bi de pislik yaptım, kendimce çirkeflik yaptım...

hiç düşünmedim o an, ya yeniden çevirirlerse o ismi veya daha beterini başka bir yerde görürsem diye...
çiğ süt emmişiz işte emmi, bu yüzden böle oluyor bu işler, hım? ;)

1 yorum:

Umudum dedi ki...

ahahahaha..gökçe ha?

daha kötüsü ne olabilir bi düşünelim mi? :)))))