17 Aralık 2011 Cumartesi

bu evrende bir tozsun tarih seni unutsun, haydi gel içelim!

geçen haftadan beri böleyim...
kafamda vücudumu ve büzüşmekten iyice kendi içine kıvrılmış kafamı az gevşetmem gerek...
nasıl yapsam nın nım nım...?
gergin değil de, kafa dolu ya, onu da bi hizaya getirmek gerek değil mi? ;)

geçen hafta bu duygularla Cumartesi eve gidişim tam bir hikayeydi...otobüste bi bardak alkol ve bir cigara çekti canım...ama nasıl anlatamam..! o ikisinin de kaçarı yok, benim olacaklar!

büfeden gittim sigaramı aldım ama bu arada çoooook uzun zamandır ağzıma sigara falan koymuyorum, keyfen bile olsa...o derece uzaklaştım..zaten çok içmezdim ya...neyse...eve vardım, paltoyu attım..beni gören alkolik ve sigara tiryakisi sanır, o derece delirmişim..Allah'tan kocimik yok o sırada evde, aha da kadın kafayı yedi dicek! :)))

sonra, kafaya diktim alkollü bi şeyi, bi de sigara yaktım balkonda...buraya kadar iyi de..dedim ya sigara içmiyorum diye..hatta rahatsız oluyorum o derece bi ukalalık çökmüş üstüme:))) ay ben bi öksürme nöbetine tutuldum sormayın...ulen! dedim, al işte gevşe şimdi, öksüre öksüre gevşe...attım elimden (ama hoşuma da gitti hııı, demek no smoking bünyeye işlemiş, şiişşş;)

o içtiğim ii geldi, ertesi sabah da dersim var, pazar sabahı...o gevşeme bile, o kadarı bile iyi geldi...
ama bu hafta yine aynı hissediyorum, e nolcak? :)
hihihi
eve gidelecek ve aynı şey yapılacak...başka çare yok..sıfır sosyal hayat, en sosyal yer annemlerin evi ve bizim ev :)

arkadaş yüzü, iki arkadaş muhabbeti etmeyi özledim...saçma sapan şeylere gülmeyi, sonra 'seviom len seni!' diye arkadaş sıcaklığına kıvrılamyı...özledim...
işimle cicim ayları belki de bunlar...sonra belki kaytarmak isteyebilirim, kurnazlıklar düşünebilirim ;)))) bilmem...

hiçbir şeyin ortasını bulamayacak mıyım ben yahu bu hayatta?? :)

bu gece rüyamda eski iş yerimde yeniden işe girmek için kariyer.net'ten başvuru yaptığımı gördüm...popom açık kaldı herhal! :D
amma velakin nasıl istemiyorum nasıl istemiyorum! rüyamdan bi gözlerimi açışım var, yumruklarımı sıkmışım...bu kadar mı içine işler ya insanın..hayır neden başvuruyorsam?
servisi var ya, ondandır :))))))

ya benim kafa yine güzel işte..ama bu sefer eskisinden farklıyım..mesela az önce 5 saat ders anlatmama rağmen, çıktık öğrencilerimle dışarıda yemek yedik, sonra yine geldim derse girdim...yorulmaz mı bi insan..akşam anlıyorum yorulduğumu, o da vücut yorgunluğu, kafa idare ediyor, su kaynatmıyor kolay kolay :) bi muhabbet öğrencilerimle...sanırsınız lisedeyim, kendime şaşırıyorum vala...ya 1 sene önceki gökçe nerde acaba?
aman! nerdeyse orada kalsın! derler ya büyük teyzeler; benden uzak cehenneme direk!
şimdiki gökçe'yi ben çok sevdim..biraz sırtı ağrıyor ama boşver gitsin...!! :)
hı bi de alkol.. :)))

bu sabah kulaklığımdan bu şarkılar içime işledi...sanki biliyorlar kafamı, bana özel çalınıyorlar...ben dedim diyeceğimi, en kısa zamanda bana bi yumuşama seansı lazım, yanında dost muhabbetiyle..en körüklüsünden ama...üstüne alınan beni arasın :) öperim..

hadi hop!



****

Bir kadeh sessizlik doldurdum
Daldım gittim semaya
Güz geçti bahar geçti derken
Bir gün daha görsek ne ala
Dünya derdi sarmış dört yanımı
Yaşamayı öğrenemedim hala
Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin
İsterse vursun geçsin
En bilindik yalanlarından
Bir yalan seçsin gelsin
Ben bu yolda tekrar yürümem
Artık buralardan geçemem
Ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze
Ne de selvi boya hiç gelemem
Her kadehte bir yıldız tuttum
Söndürdüm avuçlarımda
Koşarak kaçtım güya çocukluğumda
Büyümeyi öğrenemedim hala

Ben bu yolda tekrar yürümem
Artık buralardan geçemem
Ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze
Söverim gelmişime geçmişime

:)



****
Bu evrende bir tozsun
Tarih seni unutsun
Haydi gel içelim
Topla da gel
Hepsini al da gel

Mazi kalbinde yaraysa
Unut artık ne varsa
Haydi gel içelim
Yerlere düşelim
Haydi gel içelim
Yerlere düşelim
:)

1 yorum:

lunawar dedi ki...

du bakam.. buluruz bi çaresini..