13 Nisan 2012 Cuma

bumerang mı bamarang mı?

alışveriş sevenler için yeni bir site keşfettim: Bamarang

hiç fazla beklemedim, iki adet ürünle ben de bu sitenin müdavimleri arasına katıldım, tamamen geri dönüşümden veya bambudan yapılmış iki ürünü de çok beğendim.

alışverişe çıkan markalar çok renkli şeyler, değişik tasarımlar, geri dönüşümden bir şeyler üreten firmalar. hatta bazıları taze firmalar ve tasarımlar.
Fiyat aralığı olarak, kendi adıma, çok gereksiz pahalı bulduklarım da oldu, aa ne uygunmuş dediklerim de...Bu arada belirtmek de fayda var, eğer birden fazla ürün sipariş verdiyseniz, hepsi toplu gönderilmiyor, ayrı ayrı kargolanıyor tarafınıza. Sonra benim yaptığım gibi 'nerde benim ikinci ürünüm, nerdee' diye karşı tarafa çemkirmeyin :)

hazır bahar gelmişken, hayatlarımızı renklendirelim, haydiiii :)

siteden meselalar ;)






1 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

Nittin Gökçe? Girmiyorum ben artık bu sitelere. En son çalışırken alışveriş için girmiştim. Rekor kırmışım di mi?