20 Nisan 2012 Cuma

gözüme sabah güneşi değdi bir kere

Bu sabah serviste usul usul giderken ve güzel güzel kitabımı okurken, bir an kafamı kaldırıp pencereden dışarıya baktım. O sırada güneş güzelce vuruyordu insanların yüzüne ve binalara, hoş bir hareket vardı caddede, duraktaki öğrenciler gülüyorlardı, bir kadın yüzünde bir gülümseme ile kulağından ruhuna yolculuk eden müziğe dalmıştı...
başka bir ülkede, başka bir zamandaymışım gibi geldi...

dışarısı hala güneşli, insanlar hala benim 'gördüğüm' gibi gülümsüyorlar mı, bilmiyorum ama bende bahar çok fena :)



*****

bazı notlar,

Seyit Ali Aral bu haftaki yazısında aşağıdakileri demiş;

- şehri lale ile donatıp, üçüncü köprü için binlerce ağaç kesmek, yaşam kalitemizi daha da güzelleştirecek bir hamle.
- zeki olup olmadığın, kafandaki her tür sabit fikri değiştirmenle orantılı değil midir? - hayır efendim, ne alakası var!
- din olmasa da bir şekilde yaşarsın. inancın yoksa işin çok zor evlat.
- binbir çeşit köftenin uçuştuğu memlekette nedir şu İsveç köftesi süksesi. İsveçliler; inegöl olsun, şiş köfte olsun, kuru köfte ile tanışsa kim bilir ne olacak!
- sakin adamdan çekin. sadece kendinden değil o sakinliği, canının istediğini sana yapabileceğinden.

biraz da Met Üst'ten;

- oje kokusu bu kadar etkiliyken, neden tinerciler hep erkeg çocukları olur!
- kendisini hiç sevmem ama vücuduyla sevişiyorum ilişkileri revaçta!
- yürrü Pavlov'un halkı, kim tutar seni!

ve en delisini en sona ayırdım ;), caaanım Kaan Sezyum'cum (OH-YES!);

- hiçbir bakan için takla atılmaz. onlar bizim hizmetkarlarımız. bunu unuttuğun an ensene çıkar sonra da comolokko stayla. ılık ılık.
- en büyük adalet sarayını yapma çabası, Babil Kulesi'nin kafasıyla aynı. orada da Allah'a erişebilmek için dev bir kule yapmaya çalışıyorlardı, ama sonuç hep hüsran.
- bana ayrılan beynin bu hafta da sonuna geldik yazıya başlarken 37 yaşında bir insandım, şimdi neredeyse bir ilkokul seviyesine geldim sanırım :)

3 yorum:

Peren dedi ki...

ay lav yu

Tolga dedi ki...

O andan bir kare yakalamak isterdim benim canım :)

biberli dedi ki...

Sevgili Peren, ben de seni love :)

Tolga'ların en Tolga'sı, :) aslında tüm güneşli günlerde belki de insanların suratında hep aynı ifade, ama ben bugün yakaladım..yarın da sen yakalarsın mutlaka, böylece sık sık olduğu gibi anlarız yine birbirimizi ;)