10 Nisan 2012 Salı

Sek Sek kitabı



heh, bu kitabın ismi de içeriği de çok cuk oldu...

ilk öncelikle 'şahane hatalar' yaptığım için gerçekten mutluyum diye düşündüm, hatanın şahanesi mi olurmuş demeyin, hepsi benim seçimlerim ya, varlığım, var olduğumun, çabaladığımın yegane kanıtları ya...


ayrıca, içinde bir çok hikaye var, başlangıç aynı ama sonlar ve gelişmeler farklı..her bölümün sonunda, duruma göre nasıl ilerleyeceğinin seçimini okuyucu yapıyor, 3-5 seçim derken pıt diye geliyor sonu, hadii bu sefer seçiminizi değiştirebileceğiniz bölüme tekrar geri gidip, diğer seçiminizin sonucunu görmek için okuyorsunuz (hayatta böyle olsa diye çok iç geçirdim, heyecanlı olurdu ;)...bazen seçimlerinizin sonunda ölüyorsunuz, bazen sefil oluyorsunuz, bazen de 'gökyüzünden üç elma düştü ...' diye devam edecek şekilde mutlu sonla bitiyor hikayeniz...ben bazı bazı risk aldım okurken (!), normalde hayatımda yapmayacağımı düşündüğüm seçimler yaptım, genelde sonu üzücü oldu...'hıh, kitap da bile risk yok mu yeaa! diye isyan ettim' :))

(risk nedir?)


çok eğlenceli bir kitap olduğunu içim rahat söyleyebilirim. eskiden 'Sek Sek' adında bu tipte başka bir kitap okumuştum; yazarını hatırlamıyorum ama..o zamanlar 'daha' gençtim, anlamamış, 'bu ne kardeşim' diye söylenmiştim...yaş ilerledikçe insanın bakış açısı nasıl da değişiyor :P


neyse, kendi hayatımda da sek sek oynuyormuşum gibi bir şey düşündüm bu kitabı okurken...bakalım bu ne olacak, hıımmm diyerek devam işte...


e zaten böyle değil miydi hep; seçimler ve sonuçlar, sonra yeniden seçim ve yeniden sonuç...


ve yazar 'hayatın güzelliklerini görmemize olanak veren seçimler yapabilmek dileğiyle' der, bir sonraki seçimini yaşamak üzere sahneden ayrılır ;)

3 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

Sen böyle yine kitaplar okuyup yorumlar yazmaya başladın ya. Çok mutlu oluyorum ben. Hata yoktur. Seçim vardır.
Öptüm

biberli dedi ki...

hata yoktur seçim vardır...evet sana katılıyorum ama işte insanın da aklına geliyor be güzellik, ulan yine mi karavana yahu! diye..neyse...kitap okuyorum vala bila...bize gelsene, beraber okuyalım, çay da demlerim, börek de yaparım sana :)

Wicked_Stardust dedi ki...

evet lütfen. ne zaman geleyim?