24 Nisan 2013 Çarşamba

ikinci üç aya adım atmışken..

13. haftayız...


kokular daha normal..bana kabus gibi geçen 2,5 haftanın ve kaybedilen 2 kg'nin ardından, hayat şimdi daha güzel :)
vücudum bana düşmanıymışım gibi davranmıyor, daha sakin ve kabullenici...uykularım da daha tatlı en azından...
iştahım daha normal, canım hayatımda her zaman kaçtığım iki taddan biri olan ekşiyle yoğruluyor! :)
salataları sapık gibi limona gömüyor, ekşi yeşil elmaların bitip bitmediğini sessizce ama derinden takip ediyor,  yüzümü buruştura buruştura tadlarına varıyorum..hım bi de dilim acıyor ama olsun, zevki her şeye değer...! :))
beni tanıyanlar için değişik cümleler bunlar, farkındayım :)

derken ilk trimester sonunayani 12. hafta kontrolüne Antalya'dan Gökçe Teyzesi-Raif Amcası ve Nilsu Ablası ile İstanbuldaki Peren ve Tuba Teyzeleri de katıldılar...e tabi anneannesiz olmaz..Doktorumuz kalabalığı görünce 'nişan mı var' deyip güldürdü bizi :)
bu kontrolde, bebeğim ilk defa kafasıyla gözüyle karşımda duruyordu ve ben çok heyecanlandım ve sanki (!) duygulandım...doktorumuz bana bir şeyler söyleyip de benim gülmeme sebep olunca, Fasulye uyandı ve dalgalandı karnımın içinde...bildiğin break-dance yaptı :)

Bu seansın arkasından ayın 18'inde ilk tarama testine gittik...bu sefer yine uyuyordu tabi ama komik bir şey var; dili dışarıda uyuyordu :)) kime çekti bilmem ki! :)
ve kalp atışını ilk kez duyduk! çok güzel, kocaman kocaman bom bom bomlar!!!
daha küçükken de aslında doktorlar kalp atışını dinletebiliyorlar anne-babaya ama çok minikken bu sağlıklı bir şey değil, çünkü kalp sesini duymak için karın içine verilen dalga bebekte daha sonraları kalp ritim bozukluklarına sebep olabiliyormuş...
vala benim hiç acelem yok kalp sesini duymak için, O gelince zaten o güzel müzik bana da, babasına da, dünyaya da kendini duyuracak...:)

bu Cumartesi sonuçlarımızı da alıp doktorumuza gideceğiz.bakalım ufaklık ne durumdaymış..

bu arada karnım belli olmaya başladı biraz..yani çok bağırmıyor ama ben buradayım, beni de görün diyen bir birey var içeride..belli :)

zamanında aldığım bazı ev eşyaları vardı, bir yandan da bu eşyaları nasıl kullanılabilir hale getiririm diye planlar programlar da yapmaktayım...işe yarar fikirler ve uygulamalar buldum..önümüzdeki günlerde ne kadarını yapabileceğim bakalım :)

zaman akıp gidiyor ve ben vücudum denilen laboratuvarı inceleyip dururken, o laboratuvar çılgın gibi çalışmaya devam ediyor...
ve ben hep her şeyin hayırlısı diyorum...



foto: www.kadinvekadin.net

5 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

Ama bu resim....

Awwwww of the day.

lunawar dedi ki...

kuzuyu beklerken:)

biberli dedi ki...

Wicked_Stardust; kedinin kulağı da pis bi de gördün mü? :)

Luna; valla kuzu olur, bambi olur, panda olur, kedicik olur..bilmiyorum..tek bildiğim valla da beklediğim... :)

Umudum dedi ki...

allamm gözlerim okuyacak mıydı bu cümleleri,taaa ordan hissedebilecek miydim heyecanını..çok mesudum canım gökçe'm..çok kolay bir hamilelik olsun canım benim.

biberli dedi ki...

Umo'cum, valla coocugum beni cok şükür fazla zorlamadı..biraz mık mık oldu ama uzun da sürmedi...çok anlayışlıdır benim kuzum :) mık mık etmeme konusunda babasına çekmiştir diye umuyorum :) ben somurtkan ve vıdı vıdıcı olabilirim, bilirsin :)

ben de yazdığıma inanamıyorum bu cümleleri Umo! Bir de hala ultrasonda gördüğüm şeyin benim bebeğim olduğuna..ne ara böle "anne" oldum yoksa hep mi böyleydim ;)?