3 Nisan 2013 Çarşamba

üçüncü çay..

Yahu epey olmuş ya yazmayalı..

zaman hızlı geçiyor, ama sanki eskisinden de hızlı...ne zaman hangi ara ben otuz dört oldum bir kere bilmiyorum...otuz yaşıma bastığım gün ailemle çıktığımız boğaz manzaralı o güzel akşam yemeği hala o kadar canlı ki kafamda! daha dün gibi!

aradaki kayıp o dört yılda, planlar üstüne planlar; hayaller üstüne yeni hayaller; gitmeler gelmeler, değişmeler...
ama hep aramalar...gizi aramalar; bulamamalar...

derken otuzdördüncü yıl Dünya gezegeninde...

aradığım şey; kendime erk olacak o ulu şey; hayatıma uğruna adamayı seçeceğim işim, gücüm, sevgim, aşkım, tutkum, en tehlikelim, en safım, en temizim, en miniğim ama en büyüğüm, en özelim, en paylaştığım, en heyecanlandıranım, en sakinliğim, en en en'im olan şey içimdeymiş..

" biliyoruz; mutluluk içimizde" klişesini söylemeyeceksin bize değil mi demeyin..
gerçekten öyleymiş..

on haftadır oradaymış..
çok korktuğum o "şey", şimdi sanki kendimi daha güçlü hissettiren şey oldu..
"o"nlu planlar var, yapamadıklarımı ve yapmaktan korktuklarımı sırf o olduğu için yapasım var..
bi tuhaf..
gelmek isteyen ve gelen..beni çok da iplemeden, kafasına göre, ben hala daha olasılık hesabı yaparken, plan yaparken gelen..babası gibi.. :)

anne olabilme ihtimalinin olması daha başından itibaren bir tuhaf..
aşk gibi..uçurumdan kendini çok emin bir şekilde aşağı atmak gibi..
atıncaya kadar kıçı yemez insanın ama atınca da ne güzeldir o rüzgarın yüze çarpması ya.. :)

anne olmak daha başından o aşkı taşıyor dedim..
bi yumurta ve neredeyse 500 milyon sperm..
öyle herkesi kabul etmeyen bi yumurta o ..sadece bir tek beyefendi, ona en uygun olan beyefendiyi alacak içeri..olasılıklar denizinde TEK!
aşk bu işte..

düşünürken dahi gözlerimin dolmasına sebep bir aşk..

böyle geçiyor işte otuzdört...
bazen çok düşünerek bazen hiç düşünmeyerek ama kesinlikle çok uyuyarak :)

2 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

Ne güzel ifade etmişsin. Canım benim. Çok mutluyum sizin için.

gökçe dedi ki...

tomurcuklanmak güzel olsa gerek,bu bahar vakti
uyusun da büyüsün maşallah :-)