30 Nisan 2013 Salı

yanda Halime'm yandan, seviom seni candan!

ultrason makinesi istiyorum evime, cantama! :)
duygularım bu seviyede yani :)

hiç oyalanmayacağım ve pisliğimi yapacağım..nihahaha!
Cumartesi günü cinsiyeti konusunda yüzde seksenlik bir tahminde bulundu doktorumuz..ama kesin olarak 16. hafta sonunda belli olur ya, yani teee 25 Mayıs'ta olan olacak...buradan tahmini söylemeyeceğim ama tahminleri alabilirim :) doğru bilenleri benimle beraber dokuz doğurtacağım, söz... :)))))

hayatta başka bir şey yok mu derseniz, yok yahu...
öle bebek eşyalarına falan da bakmıyorum ben..
bahar geldi ya, keyfim yerinde sadece..

diyabet diyetine başladım bir de, ilacı bıraktırdı doktorum..günde dokuz defa şekerimi ölçüp kayıt ediyorum..sağ elimin parmak uçlarında yer kalmadı delecek, sola geçiyorum bu akşam itibariyle..
olsun..onlar iyileşir ötekini alırım vs gider işte..
demiştim ya tee ne zaman pekmezim bol benim, annem şekerimi çok koymuş, böle olmuşum... :)

ben de şekeri yerinde olan ama şeker gibi bir çocuk doğurmayı planlıyorum, bakalım becerebilecek miyim? :)

neyse, kediciklerim durumun farkındalar bence ama anlamamazlıktan geliyor olabilirler..göbeğime çıkıp, tam da çocuğumun kafasına pati pati yapıyorlar :)) deli sayısından endişe edilecek sayıya ulaştı bizim ev :))

işte sonra..yine bahar falan...giyecek kıyafet bulunamaması..kilo almadım ama pantolonların belleri olmuyor, oluyor da dar oluyor :) felsefesi bu :) annem elbise dikiyor...benim de artık bir iki almam gerekiyor bir şeyler...
ama çok pahalı ya hamile eşyaları! o ne öyle! ben UNNADO'ya, butik bebe'ye falan üyeyim..arada bi bakıyorum da, normal kıyafetleri bu fiyattan satamazlar mümkün değil..resmen sömürü...
olmadı havlu sarıcam üstüme... :P
zaten alışverişi de ne severim ya! :P

derken, yarın tatil..akşam erken yatıp, sabah erken kalkmayı planlıyorum...

her şey düşündüğüm gibi giderse dünyayı ele geçirebilirim :)
hadi şimdi, hopp hopp! :)


iyi tatiller!

6 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

ekşi diyip durdun, kzıa şartlandım ben.
neymiş? çok helecanlıııııı.
gerçi %80 demiş. kızsa bu kadar erken belli olmazdı di mi? off çok helecanlııı

lunawar dedi ki...

deliydin zır deli oldun.. sevcez senin püsküllü delini.. bak okudukça heyecanlandım..

Peren dedi ki...

rüyamda gördüm; erkek.

biberli dedi ki...

eneee, ne gördün ki? :)

Peren dedi ki...

2 gün oldu çok hatırlamıyorum ama erkek olduğunu gördüm işte. nur topu gibi bir erkek çocuğu. Yalnız gökçecim robot olmadığımı ispatlamak beni çok yoruyor bu blogda. zaten kaç kişi yorum yapıyor ki de robotlar dadansın. sen kaldırsana şu özelliği

biberli dedi ki...

a o özellik duruyor muymuş be a??
bakayım..

tahminini kenara yazdım bebeğim :)