2 Mayıs 2013 Perşembe

emekçi minik .öt ve ailesi

dün 1 Mayıs Emekçilerin bayramı idi..

tüm yurtta şenliklerle ve barış içinde kutlandı..

demek isterdim..diyemiyorum...

daha da bi şey demiyorum bu konuya ilişkin..


efenim daha huzurlu mevzular üzerinde dolanmak gibi bir genel eğilim taşıdığımdan (özellikle son zamanlarda) mütevellit konuyu değiştiriyorum ve bizim evdeki emekçilere geliyorum..

dün bizim evde gösteri yoktu, biber vardı ama gazı yoktu, su vardı ama tazyik yoktu; sadece çalışma vardı...

sevgili kocam; geleceğin en çizgi gözlü babası ve ben; düğme gözlü annesi sevgili fasulye'nin odasındaki "kendi" eşyalarını boşalttılar, o eşyaları başka odalarda daha verimli bir şekilde değerlendirmek için göbeklerini çatlattılar-başardılar, evliliğe adım atarken alınan ve nice sevdiceğe yatak olmuş büyük çekyatı da kıyafet değiştirmek ve daha sıkı bir hale getirmek için döşemeciye gönderdiler..
oda kaldı dıpdızlak iki kuru kemik..

sonra akşam, artık tüm kaslarım ağrırken, odanın ortasına bir sandalye çektim ve planlar yaptım..nereye e koyarım acaba? çizebilsem çizeceğim de, bende o malzeme eksik.. :)

bu arada onca kitap...valla yerinden kalktı, yer değiştirmek için tekrar indi, raflara yerleştirildi...bendeki bu çocuk var ya çetin ceviz galiba..bana rağmen maşallah! :)

sabah bacaklarımdaki her kası ayrıntısıyla hissediyordum, o ayrı :) böle ip ip, tavuz göğsü tatlısı gibin. :)) ayy olsa da yesem!

erken başlamışsınız demeyin...göbek büyüyünce benden iş çıkmaz..biliyorum ben..
oda öle boş olsun da, gelecek olan gelir, dolar nasılsa..ben işimi yapmış olayım..

sonracığıma..
aşağıdaki video ve karikatür beni benden aldılar..
mutlaka arşivimde durmalıydı, o yüzden yazıldı bu yazı da aslında.. :)

ben bu su terapisi yöntemini öğreneceğim..bi de birisi bana yapsa bu terapiyi, izlerken rahatlıyorum :)
o bebeği, o tertermiz kendini bırakmışlığı, alışık olduğu anne karnında olma hissi ve rahatlayıp uykuya dalması...insanın kendinden geçmemesi mümkün değil!

buyrun siz de izleyin..


karikatür de bu ve o kadın benim; o .öt de fasulye'nin :) (hani bi laf vardır "az bi .ötlük yer aç" diye, bu mu o .öt? allahım! hayatımda gördüğüm en güzel .öt) :))))


hadi siz böle gülelek gülelek durumdayken kapatıyorum ben çaktırmadan, bi şeyler yemem lazım.. :)
tavuk göğsü mü dedi biri??

not: o miniği ısırırım ben! kesin!

3 yorum:

gloomysun dedi ki...

minik .öte güneşli günler, aydınlık future tense'ler dilerim =)

lunawar dedi ki...

Gökçe ne güzel bi döt!! o döte sahip çık.. ısıracaklar çok çünkü:))

lunawar dedi ki...

istediğin kadar terapi yap.. o döt ısırılacak!